Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Η Φωνή της Πεταλούδας - Αγγελική Πλουμά




Με λένε Αγγελική, είμαι από τη Σάμο και τη Χίο κι έχω το όνομα της γιαγιάς μου. Κάποιοι λένε και τη στόφα της. Γράφω, κυρίως, ιστορίες. Ιστορίες που μ αγγίζουν και μ` αρέσει να σκέφτομαι ότι μπορεί να ψυχαγωγήσουν, εμπνεύσουν, ενθαρρύνουν άλλους ανθρώπους. Για μια τέτοια ιστορία, κέρδισα το 2012 ειδικό βραβείο στο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό «ΙΔΕΟΠΝΟΟΝ» (περιλαμβάνεται και στο βιβλίο). 

Εργάζομαι πολλά χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού κι έχω αναπτύξει ένα πρότυπο σύστημα επαγγελματικού προσανατολισμού και ανάπτυξης με το τίτλο ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ. Έχω τη τύχη να χω συναντήσει σπουδαίους – γνωστούς και άγνωστους – ανθρώπους και την ευλογία να διαθέτω εξαιρετικούς φίλους , που να μου τα λένε «χύμα», όταν χρειάζεται. Κάποιοι απ` αυτούς με ενθάρρυναν και με υποστήριξαν στο να κάνω βιβλίο τις ιστορίες «μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: