Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Ν. Γεωργίου: Με "ανεξαρτητοποίησαν", γιατί ψήφισα κατά συνείδηση...


Επιστολή απάντησης στα ΜΜΕ έστειλε ο επικεφαλής Δημοτικός Σύμβουλος της "Υποτείνουσας" κ. Νίκος Γεωργίου εκφράζοντας τις σκέψεις του στην Ανακοίνωση του Προεδρείου του Ανεξάρτητου Δημοτικού Συνδυασμού Σάμου και η οποία έχει ως εξής:

Για άρση οποιασδήποτε παρεξήγησης και παρανόησης θα ήθελα να αναφέρω τα εξής , γιατί το θεωρώ και υποχρέωσή μου προς τους συμπατριώτες μου . Δεν είμαι εγώ αυτός που πάτησα το κουμπί του χωρισμού . Οι καιροί είναι πονηροί και οι ανεξαρτητοποιήσεις στην ημερήσια διάταξη . Δεν είμαι εγώ αυτός που ανεξαρτητοποιήθηκε , ούτε έχω ανεξαρτητοποιηθεί . Με "ανεξαρτητοποίησαν" για λόγους που, πλην ενός, δεν τους γνωρίζω . Ο μοναδικός που γνωρίζω είναι το ότι ψήφισα σε δημοτικό συμβούλιο για ένα θέμα διαφορετικά από την απόφαση του συντονιστικού συμβουλίου της Υποτείνουσας, και ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ .

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι διαφορετικό ας το πει . Πολλές φορές δημοτικοί σύμβουλοι ψηφίζουν διαφορετικά από τη γραμμή της παράταξής τους χωρίς να γυρίζει το Σύμπαν ανάποδα . Ο Καλλικράτης αναφέρει ρητά ότι "ο Δημοτικός σύμβουλος βουλεύεται και πράττει κατά συνείδηση" . Αυτό άλλωστε επιτάσσει και η λογική . Αυτό έκανα κι εγώ και το ανέφερα και στον πρόεδρο της παράταξης πριν ψηφίσω . "Στρατιωτάκι" δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου για να εκτελώ διαταγές άλλων , και λυπάμαι που μερικοί είχαν αυτή την απαίτηση . Συμφωνία και συνεργασία ναι , υπακοή σε "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" όχι . 

Εξακολουθώ και παραμένω δημοτικός σύμβουλος της Υποτείνουσας , και το όλο θέμα θα το φέρω στη γενική συνέλευση όταν αυτή πραγματοποιηθεί , γιατί αυτή είναι το ανώτατο αποφασιστικό όργανο όπου ο καθένας θα τεθεί προ των ευθυνών του . 

Λυπάμαι μόνο που τα πράγματα πήραν αυτή την τροπή . Δεν φανταζόμουν πριν δυόμισι χρόνια όταν τέθηκα επικεφαλής της προσπάθειας αυτής ότι ήταν δυνατόν να υπάρξουν νοοτροπίες που θα την έθαβαν . Επαναλαμβάνω ότι ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και θα απολογηθεί γι αυτές . Παραμένω πιστός στον όρκο που έδωσα , αλλά και στη δέσμευση που έχω αναλάβει προς αυτούς που με εμπιστεύθηκαν, μέχρι τέλους.

Νίκος Μ. Γεωργίου 
Δημοτικός σύμβουλος 
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης κίνησης πολιτών Υποτείνουσα .

Δεν υπάρχουν σχόλια: