Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Φεύγει το "Μύκονος" επιστρέφει η ΝΕΛ ??


Επιχειρηματικά παιχνίδια με "δόλωμα" την επιδότηση της γραμμής Σάμος- Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος - Καβάλα βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες μέρες στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Συγκεκριμένα απο τις αρμόδιες διευθύνσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου βρίσκεται υπο εξέταση το αίτημα της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, για άμεση δρομολόγηση του πλοίου «Μυτιλήνη» χωρίς επιδότηση για ένα χρόνο, στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου από Πειραιά.

Χωρίς δηλαδή το κράτος να χρηματοδοτεί το κόστος της συγκεκριμένης γραμμής.

Εάν το αίτημα της ΝΕΛ γίνει δεκτό, τότε θα μπλοκάρει η απευθείας ανάθεση της άγονης γραμμής, έναντι μισθώματος (επιδότηση) που είχε γίνει πριν απο λίγες μέρες από το υπ. Ναυτιλίας στο «Νήσος Μύκονος» της Ηellenic Seaways και αυτό γιατί στο επίσημο έγγραφο της σύμβασης, αναφέρεται ότι η χρονική διάρκεια ισχύoς της είναι μέχρι την έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική (εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη) δρομολόγηση από άλλη εταιρεία.

Πρακτικά αυτό σημαίνει, ότι όταν μία εταιρεία υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική ετήσια δρομολόγηση χωρίς επιδότηση, αναστέλλεται άμεσα η τρίμηνη δρομολόγηση αλλά και η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού.

Υπενθυμίζουμε ότι η ΝΕΛ είχε κηρυχθεί έκπτωτη από δύο άγονες γραμμές του βορειοανατολικού Αιγαίου με κατάπτωση των εγγυητικών της επιστολών και αποκλεισμό της από δημόσιους διαγωνισμούς για ένα χρόνο, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων, ωστόσο δεν υπήρχε κανένας περιορισμός για τη συγκεκριμένη εταιρεία να υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική δρομολόγηση.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία είναι πολύ πιθανό (απο κάποιους θεωρείται βέβαιο) ότι η γραμμή θα "αλλάξει χέρια" και θα περιέλθει και πάλι στην ΝΕΛ με το πλοίο "Μυτιλήνη¨να εκτελεί την επόμενη εβδομάδα το δρομολόγιο Σάμος - Καβάλα.


http://samostimes.gr/
Με πληροφορίες απο ΑΠΕ - ΜΠΕ

Σχετικά δημοσιεύματά μας: 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17

Δεν υπάρχουν σχόλια: