Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Αυτό είναι το κόμμα σας κ. Κατρακάζο...? !




Μαθαίνουμε από τα ίδια και γνωστά πλέον ξεπουπουλιασμένα παπαγαλάκια, ότι το τελευταίο διάστημα ο νέος Αντιπεριφερειάρχης Σάμου κ. Νικόλαος Κατρακάζος, "όπου βρεθεί και σταθεί" κάνει ιδιαίτερες θετικές αναφορές για το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και για τη σημασία της τωρινής δεξιάς και νεοφιλελεύθερης συγκυβέρνησης στην χώρα . 

Ας παρακολουθήσουμε λοιπόν όλοι μαζί εδώ, ένα βίντεο από το UNFOLLOW , ένα δείγμα δημοκρατίας όπως την εννοούν προφανώς από την λεωφόρο Συγγρού έως την οδό Δερβενακίων στη Σάμο.


Ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013, δίχως τον απαιτούμενο αριθμό βουλευτών, όπου ο πρόεδρος Κ. Βιρβιδάκης απλώς αγνοεί τις ενστάσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου και ανακοινώνει ότι κάθε άρθρο «ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία», δίχως να έχει ψηφίσει κανένας!



"Παραπολιτικός Σχολιαστής"


"ΕΥΠΑΛΙΝΟΣ"
http://manolis-vasileias.blogspot.gr/

Η Σαμιακή Αφίσα της Ημέρας

Της Μανιάνας Πόνη




Πρωί πρωί με την αυγούλα έτρεχαν σακάτ στα Πευκάκια για να στηθούν έξω από τις τράπεζες !

Φεύγει το "Μύκονος" επιστρέφει η ΝΕΛ ??


Επιχειρηματικά παιχνίδια με "δόλωμα" την επιδότηση της γραμμής Σάμος- Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος - Καβάλα βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες μέρες στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Συγκεκριμένα απο τις αρμόδιες διευθύνσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου βρίσκεται υπο εξέταση το αίτημα της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, για άμεση δρομολόγηση του πλοίου «Μυτιλήνη» χωρίς επιδότηση για ένα χρόνο, στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου από Πειραιά.

Χωρίς δηλαδή το κράτος να χρηματοδοτεί το κόστος της συγκεκριμένης γραμμής.

Εάν το αίτημα της ΝΕΛ γίνει δεκτό, τότε θα μπλοκάρει η απευθείας ανάθεση της άγονης γραμμής, έναντι μισθώματος (επιδότηση) που είχε γίνει πριν απο λίγες μέρες από το υπ. Ναυτιλίας στο «Νήσος Μύκονος» της Ηellenic Seaways και αυτό γιατί στο επίσημο έγγραφο της σύμβασης, αναφέρεται ότι η χρονική διάρκεια ισχύoς της είναι μέχρι την έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική (εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη) δρομολόγηση από άλλη εταιρεία.

Πρακτικά αυτό σημαίνει, ότι όταν μία εταιρεία υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική ετήσια δρομολόγηση χωρίς επιδότηση, αναστέλλεται άμεσα η τρίμηνη δρομολόγηση αλλά και η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού.

Υπενθυμίζουμε ότι η ΝΕΛ είχε κηρυχθεί έκπτωτη από δύο άγονες γραμμές του βορειοανατολικού Αιγαίου με κατάπτωση των εγγυητικών της επιστολών και αποκλεισμό της από δημόσιους διαγωνισμούς για ένα χρόνο, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων, ωστόσο δεν υπήρχε κανένας περιορισμός για τη συγκεκριμένη εταιρεία να υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική δρομολόγηση.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία είναι πολύ πιθανό (απο κάποιους θεωρείται βέβαιο) ότι η γραμμή θα "αλλάξει χέρια" και θα περιέλθει και πάλι στην ΝΕΛ με το πλοίο "Μυτιλήνη¨να εκτελεί την επόμενη εβδομάδα το δρομολόγιο Σάμος - Καβάλα.


http://samostimes.gr/
Με πληροφορίες απο ΑΠΕ - ΜΠΕ

Σχετικά δημοσιεύματά μας: 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17

Σάμος: Δοκιμαστική ενεργοποίηση των σειρήνων συναγερμού.




Την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014, κατά την ΤΑΜΣ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ - 2014 θα πραγματοποιηθεί δοκιμαστική ενεργοποίηση του συνόλου των σειρήνων συναγερμού Πολιτικής Άμυνας σε όλη την επικράτεια, όπως παρακάτω:

Τοπική ώρα 11:00 σήμανση συναγερμού αεροπορικής επίθεσης για χρονική διάρκεια εξήντα (60) δευτερολέπτων (διακοπτόμενος ήχος διαφορετικής έντασης)

Τοπική ώρα 11:05 σήμανση λήξης συναγερμού για χρονική διάρκεια εξήντα (60) δευτερολέπτων (συνεχής ήχος σταθερής έντασης)

Γνωστοποιείται στο κοινό ότι η ενεργοποίηση των σειρήνων συναγερμού Πολιτικής Άμυνας έχει καθαρά δοκιμαστικό σκοπό και επομένως, δεν υπάρχει λόγος σύγχυσης ή ανησυχίας.

Να καταργήσουμε τον ΕΝΦΙΑ-λτη...


Στη Σάμο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευκλείδης Τσακαλώτος


Δεν τους έφτασε το τσεκούρεμα μισθών και συντάξεων, το κλείσιμο χιλάδων μαγαζιών και μικρών επιχειρήσεων, οι απολύσεις, η εκτόξευση της ανεργίαςσε εφιαλτικά ύψη, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου. Αποφάσισαν να βάλουν χερι στα σπίτια και τα χωράφια των απλών ανθρώπων, όνειρο, στόχο και αποτέλεσμα του μόχθου τριών γενιών.

Ο ΕΝΦΙΑ διέλυσε και τις τελευταίες αυταπάτες. Η κυβέρνηση εφαρμόζει σχέδιο καταστροφής της Ελληνικής κοινωνίας. ‘Οσα ψέματα και να πουν, όσο φόβο και να σπείρουν, θα θερίσουν την οργή του λαού. Οι μέρες της εξουσίας τους είναι μετρημένες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, η μόνη ρεαλιστική, εναλλακτική, δημοκρατική διέξοδος ετοιμάζεται με εντατικούς ρυθμούς να αναλάβει την μεγάλη ευθύνη. Το πρόργαμμα που ανακοίνωσε ο πρόεδρός του στη Θεσσαλονίκη, αποτελεί συγκεκριμένο δείγμα γραφής του σχεδίου και των πρωτεραιοτήτων της αυριανής κυβέρνησης της αριστεράς. 

Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης ( να μην υπάρχει άνθρωπός χωρίς φαγητό, οικογένεια χωρίς ρεύμα, άρρωστος χωρίς γιατρό και φάρμακα ), τιτάνια εθνική προσπάθεια για την ανάκτηση της εργασίας και τη μείωση της ανεργίας και άμεσα μέτρα για την επανεκκίνηση της οικονομίας, είναι οι κεντρικοί του άξονες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κρύβει τις τρομακτικές δυσκολίες, δεν χαϊδευει τα αυτιά επαγγελματικών ομάδων, δεν δίνει ψεύτικες υποσχέσεις, δεν διεκδικεί το αλάθητο. Επιδιώκει τον διάλογο με την κοινωνία και τους φορείς της,

Η οργάνωση μελών Βαθέος του ΣΥΡΙΖΑ σας καλεί στην παρουσίαση της οικονομικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, την Δευτέρα 6/10/2014, στις 7 το βράδυ, στο ξενοδοχείο Σάμος. Το πρόγραμμα για την οικονομία θα παρουσιάσει ο σύντροφος Ευκλείδης Τσακαλώτος, βουλευτής, καθηγητής πολιτικής οικονομίας

Πρώτος σε δημοτικότητα με 13 μονάδες διαφορά ο ΣΥΡΙΖΑ


Ο αγροτοκτηνοτροφικός κόσμος της Σάμου ένιωσε στο πετσί του τα αποτελέσματα της επίθεσης του κεφαλαίου και των πολιτικών του εκπροσώπων.


Αγρότες, κτηνοτρόφοι, αμπελουργοί,

Η αντιλαϊκή πολιτική της Ευρωπαικής Ένωσης και των ελληνικών κυβερνήσεων έχει οδυνηρές συνέπειες για τους φτωχούς και μεσαίους αγρότες, σε όφελος των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων παραγωγής και εμπορίας τροφίμων. 

Χρεοκοπία και διάλυση των συνεταιρισμών, καταστροφή φυτικού και ζωικού κεφαλαίου, κατάρευση των υποδομών, αφανισμός του αγροτικού εισοδήματος, δραματική μείωση του αγροτικού πληθυσμού, ερήμωση των χωριών και της υπαίθρου. Η βαθιά καπιταλιστική κρίση των τελευταίων χρόνων επιδεινώνει την κατάσταση με ακόμη εντονότερη συγκέντρωση – συγκεντροποίηση της γης, παραγωγής και κεφαλαίων, με μετατροπή των φτωχομεσαίων αγροτών σε σύγχρονους δουλοπάροικους. Το ξεπούλημα της Αγροτικής Τράπεζας υπηρετεί αυτή τη στρατηγική του μεγάλου κεφαλαίου.

Ο αγροτοκτηνοτροφικός κόσμος της Σάμου ένιωσε στο πετσί του τα αποτελέσματα της επίθεσης του κεφαλαίου και των πολιτικών του εκπροσώπων. Περιφέρεια, κυβέρνηση και ΕΕ έβαλαν λουκέτο στα σφαγεία, αποχαρακτήρισαν βοσκοτόπια, άσκησαν πολιτική περιορισμών και απαγορεύσεων με στόχο να αφανίσουν τους κτηνοτρόφους του νησιού και να δωρίσουν το εισόδημά τους στους εμποροβιομήχανους παραγωγής γάλακτος και κρεάτων.

Η διάλυση των συνεταιρισμών στον κλάδο του ελαιολάδου και η κατάργηση της κρατικής παρέμβασης στις τιμές, είχε αποτέλεσμα τη δραματική πτώση της τιμής παραγωγού και τη συσσώρευση υπερκερδών στα ταμεία των μεγαλεμπόρων και τραπεζιτών. Σήμερα τη στιγμή που το λαϊκό νοικοκυριό αγοράζει πανάκριβο το ελαιόλαδο ο ελαιοπαραγωγός της Σάμου δεν καλύπτει ούτε το καλλιεργητικό κόστος.

Η αμπελουργία του νησιού δέχεται επίθεση από ιδιωτικά συμφέροντα και τους πολιτικούς τους εκπροσώπους, ΕΕ, περιφέρεια, κυβερνήσεις, κόμματα του ευρωμονόδρομου. Η τραπεζική τοκογλυφία και η κρατική φοροληστεία σε συνδυασμό με την ενδοτική στάση των συμβιβασμένων Δ.Σ. της ΕΟΣΣ στην αντιαγροτική, αντισυνεταιριστική πολιτική κυβερνήσεων και ΕΕ, μείωσαν το εισόδημα του σαμιώτη αμπελουργού στο 50% την τελευταία δεκαετία. Η επίθεση αυτή, βασίζεται στο περιβάλλον που διαμόρφωσε για δεκαετίες η Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) της ΕΕ και στοχέυει στην παράδοση των αμπελουργών και της ΕΟΣΣ στα νύχια της κερδοφορίας ιδιωτικών συμφερόντων.

Ο προσχηματικός χαρακτηρισμός της ποιότητας του κρασιού με βάση ποσοτικά στοιχεία που επιβάλλονται εδώ και 30 χρόνια με ασφυκτικό περιορισμό των στρεμματικών αποδόσεων δημιουργεί σήμερα συνθήκες που εξωθούν τον σαμιώτη αμπελουργό στην εγκατάλειψη της καλλιέργειας. Αυτουργοί αυτού του διαρκούς και καλά μελετημένου εγκλήματος που διαπράττεται εδώ και δεκαετίες εναντίον της φτωχομεσαίας αγροτιάς είναι όχι μόνο οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, όχι μόνο η ΕΕ και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ), όχι μόνο οι προδοτικές ηγεσίες του αγροτοσυνεταιριστικού κινήματος αλλά και όλα τα κόμματα του Ευρωμονόδρομου.

Τα κόμματα αυτά εκτός του οτι ψήφισαν και υπερθεμάτισαν υπέρ της ΚΑΠ της ΕΕ σπέρνουν αυταπάτες οτι τα προβλήματα θα λυθούν μέσα στη λυκοσυμμαχια της ΕΕ, μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα που σαπίζει και τσαλαπατάει αγρότες, εργάτες, αυτοαπασχολούμενους, φτωχά λαϊκά στρώματα για να επιβιώσει.

Η Αγροτική Αναγέννηση καλεί όλους τους αγρότες σε μια πλατιά συμμαχία με τους εργάτες, τους αυτοαπασχολούμενους τις γυναίκες και τη νεολαία, για την υπεράσπιση του εισοδήματός μας. Να παρθούν μέτρα ενίσχυσης των ανέργων που δημιουργούν οι πολιτικές τους. Να αγωνιστούμε για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης. Για την ανατροπή αυτών των πολιτικών και του καπιταλιστικού συστήματος που τις παράγει. Είναι ο μοναδικός δρόμος διεξόδου της αγροτιάς.

Ø ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ.

Ø ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ.



ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΟΚΤΩΒΡΗ 


στις 7.00 το απόγευμα στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 





Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Το πρόγραμμα πτήσεων της Sky Express από Σάμο για Ηράκλειο, Λήμνο, Μυτιλήνη, Ρόδο και Χίο


Η αεροπορική εταιρεία Sky Express ανακοίνωσε το πρόγραμμα των πτήσεων που συνδέουν τη Σάμο με τη Λήμνο, τη Μυτιλήνη, τη Χίο, τη Ρόδο και το Ηράκλειο για την χειμερινή περίοδο 2014 - 2015. Το πρόγραμμα αυτό αναλυτικά έχει ως εξής:


Πτήσεις από Σάμο προς Ηράκλειο

Πτήση GQ101 Ώρα αναχώρησης 19:40 Ώρα άφιξης 21:50 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες και 10 λεπτά (κάθε Κυριακή)


Πτήσεις από Σάμο προς Λήμνο

Πτήση GQ034 Ώρα αναχώρησης 10:30 Ώρα άφιξης 12:25 - Διάρκεια πτήσης 1 ώρα και 55 λεπτά (μέσω Μυτιλήνης κάθε Τετάρτη)
Πτήση GQ032 Ώρα αναχώρησης 16:15 Ώρα άφιξης 19:50 - Διάρκεια πτήσης 3 ώρες και 35 λεπτά (μέσω Ρόδου και Μυτιλήνης κάθε Πέμπτη)
Πτήση GQ036 Ώρα αναχώρησης 13:50 Ώρα άφιξης 16:25 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες και 35 λεπτά (μέσω Χίου και Μυτιλήνης κάθε Κυριακή)


Πτήσεις από Σάμο προς Μυτιλήνη
Πτήση GQ034 Ώρα αναχώρησης 10:30 Ώρα άφιξης 11:15 - Διάρκεια πτήσης 45 λεπτά (κάθε Τετάρτη)
Πτήση GQ032 Ώρα αναχώρησης 16:15 Ώρα άφιξης 18:40 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες και 25 λεπτά (κάθε Πέμπτη μέσω Ρόδου)
Πτήση GQ036 Ώρα αναχώρησης 12:45 Ώρα άφιξης 15:15 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες και 30 λεπτά (κάθε Κυριακή μέσω Σάμου - Χίου)

Πτήσεις από Σάμο προς Ρόδο

Πτήση GQ035 Ώρα αναχώρησης 16:15 Ώρα άφιξης 17:00 - Διάρκεια πτήσης 45 λεπτά (κάθε Πέμπτη)
Πτήση GQ037 Ώρα αναχώρησης 19:40 Ώρα άφιξης 20:25 - Διάρκεια πτήσης 45 λεπτά (κάθε Κυριακή)

Πτήσεις από Σάμο προς Χίο

Πτήση GQ036 Ώρα αναχώρησης 13:50 Ώρα άφιξης 14:25 - Διάρκεια πτήσης 35 λεπτά (κάθε Κυριακή)


Πτήσεις από Ηράκλειο για Σάμο


Πτήση GQ034 Ώρα αναχώρησης 08:00 Ώρα άφιξης 10:10 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες και 10 λεπτά(κάθε Τετάρτη μέσω Ρόδου)
Πτήση GQ034 Ώρα αναχώρησης 11:20 Ώρα άφιξης 13:30 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες και 10 λεπτά(κάθε Κυριακή μέσω Ρόδου)


Πτήσεις από Λήμνο προς Σάμο μέσω Μυτιλήνης-Χίου

Πτήση GQ035 Ώρα αναχώρησης 14:00 Ώρα άφιξης 15:55 - Διάρκεια πτήσης 1 ώρα και 55 λεπτά (κάθε Πέμπτη)
Πτήση GQ037 Ώρα αναχώρησης 16:45 Ώρα άφιξης 19:20 - Διάρκεια πτήσης 2 ώρες 3 λεπτά (κάθε Κυριακή)

Πτήσεις από Μυτιλήνη προς Σάμο

Πτήση GQ035 Ώρα αναχώρησης 15:10 Ώρα άφιξης 15:55 - Διάρκεια πτήσης 45 λεπτά (κάθε Πέμπτη)

Πτήσεις από Ρόδο προς Σάμο

Πτήση GQ034 Ώρα αναχώρησης 09:25 Ώρα άφιξης 10:10 - Διάρκεια πτήσης 45 λεπτά (κάθε Τετάρτη)
Πτήση GQ036 Ώρα αναχώρησης 12:45 Ώρα άφιξης 13:30 - Διάρκεια πτήσης 45 λεπτά (κάθε Κυριακή)

Πτήσεις από Χίο προς Σάμο

Πτήση GQ037 Ώρα αναχώρησης 18:45 Ώρα άφιξης 19:20 - Διάρκεια πτήσης 35 λεπτά (κάθε Κυριακή)

Για αγορά εισιτηρίων και περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Sky Express.

http://my-samos.blogspot.gr/

Η Αφίσα της Ημέρας




ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ  ΤΟΥΣ...!
Δεν είναι όλοι τους υπέροχοι ?

E.Κ.Σ : Καταγγέλλουμε τις διώξεις για συνδικαλιστική δράση


Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου, εκφράζει συμπαράσταση και αλληλεγγύη, στους συνάδελφους συνδικαλιστές και άλλους αγωνιστές της Ικαρίας, οι οποίοι δικάζονται γιατί συμμετείχαν το 2011 σε κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας που είχε αποφασίσει το Εργατικό Κέντρο Σάμου και άλλοι μαζικοί φορείς Σάμου και Ικαρίας, για την υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και τη δρομολόγηση τότε του υπέργηρου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

Μεταξύ τους μέλος της τότε Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Σάμου, μέλη διοικήσεων πρωτοβάθμιων Σωματείων, ο δήμαρχος Ικαρίας, δημοτικοί σύμβουλοι κλπ.

Καταγγέλλουμε αυτή την πολιτική-δικαστική δίωξη, που στόχο έχει να βάλλει στο εδώλιο του κατηγορουμένου το δικαίωμα της διαμαρτυρίας, της απεργίας και την έκφραση ταξικής αλληλεγγύης. Στόχο έχει το ίδιο το ταξικό κίνημα που προσπαθεί να οργανώσει τον αγώνα των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων ενάντια στην πιο αντεργατική - αντιλαϊκή πολιτική που έχει γνωρίσει ο τόπος.

Τους βεβαιώνουμε ότι οι στόχοι αυτοί θα πέσουν στο κενό. Όχι μόνο δεν πρόκειται να μας γονατίσουν αλλά οι όποιες δυσκολίες μας ατσαλώνουν ακόμα περισσότερο. Το δίκιο της εργατικής τάξης και του λαού θα λάμψει και θα γίνει νόμος.

Απαιτούμε να σταματήσει κάθε συνδικαλιστική δίωξη και να αθωωθούν όσοι δικάζονται.

Η Διοίκηση

Λαική Συσπείρωση Δήμου Σάμου: ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ


Εκφράζουμε την αγωνιστική μας συμπαράσταση στους διωκόμενους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ και στους εκλεγμένους, δήμαρχο και δημοτικούς συμβούλους, της Λαϊκής Συσπείρωσης Ικαρίας, που δικάζονται τη Δευτέρα 29 Σεπτέμβρη 2014, γιατί συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις το 2011 ενάντια στην υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας.

Από τότε μέχρι τώρα οι συγκοινωνίες όχι μόνο υποβαθμίστηκαν, αλλά έγιναν και «είδος εν ανεπαρκεία», γεγονός που αποδείχνει το δίκαιο εκείνων των κινητοποιήσεων.

Οι αγώνες για να έχουν τα νησιά σύγχρονα ,ασφαλή πλοία με φθηνό εισιτήριο σε καθημερινή βάση, με ναυτεργάτες με πλήρη εργασιακά δικαιώματα και μόνιμη εργασία, είναι αγώνες για την επιβίωση των κατοίκων του Αιγαίου και δεν θα σταματήσουν όσες διώξεις κι’ αν ασκηθούν σε βάρος των πρωτοπόρων αγωνιστών.

Ζητάμε μαζί με το λαό της Νικαριάς, την αθώωση των 7 διωκόμενων αγωνιστών, το σταμάτημα κάθε είδους διώξεων ενάντια σε όσους αγωνίζονται για τη βελτίωση των συγκοινωνιών και της ζωής των κατοίκων των νησιών μας γενικότερα.

Δελτίο Τύπου της Αντιπεριφέρειας Σάμου


Διαδοχικές συναντήσεις με τους διατελέσαντες αιρετούς Νομάρχες είχε την εβδομάδα που μας πέρασε ο Αντιπεριφειάρχης Σάμου.

Ο κ. Κατρακάζος συναντήθηκε, κατά σειρά, με τους κ.κ. Μανόλη Κάρλα, Πυθαγόρα Βαρδίκο και Θαλασσινό Θαλασσινό.

Ο κ. Κατρακάζος δήλωσε σχετικά: «Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει συνέχεια. Είχα τη χαρά να συναντηθώ με ανθρώπους που υπηρέτησαν το δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης προσφέροντας ο καθένας στο τόπο μας, σε σχέση με τις χρονικές συνθήκες που υπηρέτησαν τον θεσμό και την προσωπική τους άποψη και αντίληψη. Με τον καθένα έγινε βαθιά και ουσιαστική συζήτηση για τα θέματα του νομού μας.

Τους ευχαριστώ που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μου και για την ειλικρινή κατάθεση από μέρους τους, των εμπειριών και των θέσεών τους».

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Οι πολιτικές διαδικασίες στην Κοινωνική Συμφωνία εξελίσσονται με διάλογο στελεχών.




Σε συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της Κοινωνικής Συμφωνίας καλούνται τα μέλη της από όλη την Ελλάδα.

Η συνεδρίαση της Π.Ε θα γίνει το επόμενο Σάββατο 4 Οκτώβρη 2014 από τις 2 το μεσημέρι έως στις 7 το απόγευμα, στο Ιωνικό Κέντρο στην Πλάκα (Λυσίου 11). 

Σύμφωνα με πληροφορίες μας την ίδια μέρα θα πραγματοποιηθεί και η η συνεστίαση του κόμματος που σε αυτήν θα συμμετέχουν μέλη του κόμματος, φίλοι και όποιος άλλος φυσικά το επιθυμεί.

Η συνεστίαση θα γίνει στο “Μέλαθρον” (Λεωφ. Παπάγου 132, Ζωγράφου) το Σάββατο 04/10/2014 στις 20:30 σε μια όμορφη μουσική βραδιά με τον Κώστα Μπίγαλη και την Πωλίνα.

Πρόγραμμα πτήσεων στη γραμμή Σάμου - Θεσσαλονίκης έως τις 27/3/2015


Σάς παρουσιάζουμε το αναλυτικό πρόγραμμα πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας Astra Airlines στη γραμμή Σάμος - Θεσσαλονίκη - Σάμος έως και τις 27/3/2015:



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΤΗΣΕΩΝ ΕΩΣ ΚΑΙ 24/10/2014

Από Σάμο προς Θεσσαλονίκη:

Αναχώρηση καθημερινά στις 07:10.

Εξαίρεση στις 2, 4, 9, 11, 16, 18, 23 και 25 Οκτωβρίου, οπότε η αναχώρηση θα γίνεται στις 17:35.

Από Θεσσαλονίκη προς Σάμο:

Αναχώρηση καθημερινά στις 05:30.

Εξαίρεση στις 2, 4, 9, 11, 16, 18, 23 και 25 Οκτωβρίου, οπότε η αναχώρηση θα γίνεται στις 15:50.


ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ 25/10/2014 – 27/3/2015

Από Σάμο προς Θεσσαλονίκη:

Δευτέρα στις 15:10

Τετάρτη στις 13:55

Παρασκευή και Κυριακή στις 13:10


Από Θεσσαλονίκη προς Σάμο:

Δευτέρα στις 13:20

Τετάρτη στις 12:00

Παρασκευή και Κυριακή στις 11:15

Από τις 17/12/2014 μέχρι τις 24/12/2014 και από τις 4/1/2015 μέχρι τις 12/1/2015 οι πτήσεις θα γίνονται καθημερινά (εκτός της 8/1/2015) με βάση το εξής πρόγραμμα:


Από Σάμο προς Θεσσαλονίκη:

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:55

Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:55

Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:10

Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:55

Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:10

Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014 στις 15:10

Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014 στις 10:10

Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:55

Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2015 στις 13:10

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015 στις 15:10

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015 στις 10:10

Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2015 στις 13:55

Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015 (δεν υπάρχει πτήση)

Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015 στις 13:10

Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015 στις 13:55

Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015 στις 13:10

Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015 στις 15:10

Από Θεσσαλονίκη προς Σάμο:


Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:00

Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:00

Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014 στις 11:15

Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:00

Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014 στις 11:15

Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014 στις 13:20

Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014 στις 08:15

Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:00

Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2015 στις 11:15

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015 στις 13:20

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015 στις 08:15

Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2015 στις 12:00

Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015 (δεν υπάρχει πτήση)

Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015 στις 11:15

Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015 στις 12:00

Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015 στις 11:15

Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015 στις 13:20

Οι πτήσεις γίνονται με αεριωθούμενα αεροσκάφη τύπου BAe-146-300, χωρητικότητας 112 θέσεων, και διαρκούν 1 ώρα και 5 λεπτά.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το τηλέφωνο της Astra Airlines στη Σάμο, 2273062128.

Για αγορά εισιτηρίων επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Astra Airlines.

http://my-samos.blogspot.gr/

Τα πρωτοσέλιδα των Σαμιακών Εφημερίδων


3ο Φεστιβάλ Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ 2014 (video)



Η συνέντευξη του κ. Γιώργου Πασχαλίδη στο RIK TV 26-9-2014 (video)



Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ο λόγος του συμβόλαιο ...



Α. Σαμαράς: '' Η Ελλάδα ΔΕΝ θα χρειαστεί νέο μνημόνιο ''


Μετάφραση : Νέο Μνημόνιο εν όψει ...


Ο λόγος του συμβόλαιο ...όπως:

"Rebranding ancient samos"

Του Νίκου Τσούλου

Απολαυστικός για άλλη μια φορά ο ομότιμος καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κ. Θεοδόσιος Τάσιος στη χθεσινή διάλεξη στο στο Αμφιθέατρο του Ενιαίου Λυκείου Σάμου. 

Με τη γνωστή του άνεση και απλοϊκότητα απέναντι στο κοινό, με το αυτοσαρκαστικό χιούμορ του, με τη τεράστια εμπειρία του και τις ανεξάντλητες γνώσεις του, επέμενε κυρίως σε μία σημαντική κατεύθυνση: να αξιοποιήσει η Σάμος πολιτιστικά, αναπτυξιακά και τουριστικά το νο.1 της συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι σε άλλους τουριστικούς προορισμούς: τον ΑΡΧΑΙΟ της ΣΑΜΙΑΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ (πράγματα τα οποία δυστυχώς εμείς οι ίδιοι οι Σαμιώτες για τον α, β, γ λόγο... αγνοούμε)! 

Και αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Αρκεί να είναι συντονισμένο, στοχευμένο και οργανωμένο! Θέληση και δράση χρειάζεται. Ήδη, οι προετοιμασίες για το Μουσείο ναυπηγικών και ναυτικών τεχνών στο Ηραίον Σάμου είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά!

Σάμος: Άνοιξαν οι ουρανοί! (Φωτορεπορτάζ)


Άστραψε και βρόντηξε ο ουρανός το βράδυ της Παρασκευής στη Σάμο! 

Το φθινοπωρινό αυτό σκηνικό έδωσε, πέρα από μπόλικη βροχή, και αφορμή σε χομπίστες Σαμιώτες φωτογράφους να απαθανατίσουν τον κάτι παραπάνω από συννεφιασμένο ορίζοντα σε φωτογραφίες τους. 

Στην Πόλη της Σάμου

Φωτογραφία: Δημήτρης Κοράκης
Φωτογραφία: Γιάννης Παλαιοκαστρίτης







Στη πόλη του Καρλοβάσου

Φωτογραφία: Κώστας Πρωτόπαπας

Φωτογραφία: Κώστας Πρωτόπαπας

Φωτογραφία: Κώστας Πρωτόπαπας

Φωτογραφία: Κώστας Πρωτόπαπας

Φωτογραφία: Κώστας Πρωτόπαπας






Φωτογραφία: Νίκος Χατζηιακώβου



Στην πόλη του Πυθαγορείου

Φωτογραφία: Μαριάνα Ατανάσοβα




Στην πίστα του αεροδρομίου "Αρίσταρχος ο Σάμιος"!

Φωτογραφία: Δημήτρης Κοράκης

http://my-samos.blogspot.gr/

Ανταρσία στο Αιγαίο : 14 Χρόνια; μετά το Ναυάγιο, δεν ξεχνάμε.....


26 Σεπτέμβρη του 2000 ήταν όταν 81 άνθρωποι πνίγονταν στη θάλασσα στις «Πόρτες» της Πάρου μετά τη βύθιση του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ. Παρά τις ποινές σε μέλη του πληρώματος που εμπλέκονταν στο ναυάγιο, οι αιτίες του ναυαγίου παραμένουν ανέγγιχτες. Ήταν ένα έγκλημα του εφοπλιστικού κεφαλαίου και του πολιτικού προσωπικού που το υπηρετεί. 

Το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ ήταν ένα πλοίο 34 ετών και σύμφωνα με την τότε κείμενη νομοθεσία τον επόμενο χρόνο θα έπρεπε να αποσυρθεί. Ταξίδευε παρά τις καταγγελίες πρώην μελών του πληρώματός του ότι ήταν αναξιόπλοο και χωρίς έγκυρο πιστοποιητικό ασφαλείας.

Σήμερα, δεκατέσσερα χρόνια μετά, το εφοπλιστικό κεφάλαιο έχει γίνει ακόμα πιο ασύδοτο· φοροασυλία των ακτοπλοϊκών εταιρειών, δάνεια κι επιδοτήσεις, θέσπιση σειράς αντεργατικών νόμων για τη μείωση του κόστους εργασίας κ.λπ.. Ο άγριος νεοφιλελευθερισμός οδήγησε στη δημιουργία ενός συγκεκαλυμμένου μονοπωλίου στον κλάδο, που τυπικά εμφανίζεται ως ολιγοπώλιο. Η Τράπεζα Πειραιώς έχει γίνει ο απόλυτος άρχοντας της ελληνικής ακτοπλοΐας με χρήματα από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας για τα οποία οι εργαζόμενοι πληρώνουν σήμερα τεράστιο φόρο αίματος.

Ωστόσο, όπως δείχνουν και οι τελευταίες εξελίξεις με την άγονη γραμμή του Β. Αιγαίου, οι προσφερόμενες υπηρεσίες υποβαθμίζονται και το κόστος τους ανεβαίνει. Για την «Ανταρσία στο Αιγαίο» είναι σαφές ότι οι ανάγκες των κατοίκων του Β. Αιγαίου δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις επιδιώξεις για τα κέρδη του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Εμείς προτείνουμε άμεσα έναν δημόσιο φορέα ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, που θα λειτουργεί με εργατικό και λαϊκό έλεγχο, που θα προσφέρεις φτηνές, ασφαλείς και τακτικές συγκοινωνίες και θα προκύψει από την απαλλοτρίωση χωρίς αποζημίωση του ακτοπλοϊκού στόλου και από νέα πλοία που μπορεί να κατασκευάσει μια κρατική ναυπηγική βιομηχανία.

Οι θυσίες των 81 ανθρώπων του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ για να μην πάνε χαμένες θα πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι να εντείνουμε την πάλη ενάντια στα συμφέροντα του εφοπλιστικού κεφαλαίου, ενάντια στις κυβερνήσεις του μαύρου μετώπου που το υπηρετούν και στα πιο πιστά σκυλιά τους, τους χρυσαυγίτες, για να αλλάξει ρότα η ακτοπλοΐα μαζί με την κοινωνία ολόκληρη.

«Αγγίζει» την αυτοδυναμία ο ΣΥΡΙΖΑ - Προηγείται με 11 μονάδες διαφορά από τη Ν.Δ.


Τη δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ με «αέρα» αυτοδυναμίας καθώς και τη μεγάλη δυσαρέσκεια των πολιτών για την κυβέρνηση καταγράφει δημοσκόπηση της Public Issue για λογαριασμό της "Εφημερίδας των Συντακτών".

Σύμφωνα με την έρευνα, που διεξήχθη λίγες ημέρες μετά την άνοδο Σαμαρά-Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη για τη ΔΕΘ, η διαφορά ανάμεσα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τη Νέα Δημοκρατία έχει φτάσει στις 11 ποσοστιαίες μονάδες (36% έναντι 25%).



- ΣΥΡΙΖΑ 36%
-ΝΔ 25%

-ΠΟΤΑΜΙ 9,5% 
- ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 7,6% 

- ΚΚΕ 6,5% 

- ΠΑΣΟΚ 5,5% 
- ΑΝΕΛ 4% 
- ΔΗΜΑΡ 1% 
- ΛΟΙΠΑ 4%


ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΝΙΚΗΣ 
ΣΥΡΙΖΑ 64%
ΝΔ 24%.

Με τα ποσοστά αυτά η εκτίμηση των κοινοβουλευτικών εδρών διαμορφώνεται ως εξής: ΣΥΡΙΖΑ 146 (από 142 έως 150), Ν.Δ. 66 (από 61 έως 72), Ποτάμι 25 (από 20 έως 30), Χρυσή Αυγή 20 (από 16-24), ΚΚΕ 17 (από 15-20), ΠΑΣΟΚ 15 (από 12-17), Ανεξάρτητοι Ελληνες 11 (από 8-13) και ΔΗΜΑΡ καμία.

Σε σχετικό ερώτημα για το αν η σημερινή κυβέρνηση μάλλον θα εξαντλήσει την τετραετία ή μάλλον θα γίνουν πρόωρες εκλογές, το 54% απαντά πως μάλλον θα γίνουν πρόωρες εκλογές, το 37% πως η σημερινή κυβέρνηση μάλλον θα εξαντλήσει την τετραετία και το υπόλοιπο 9% δεν εκφέρει γνώμη.

Στη δημοτικότητα των πολιτικών προβάδισμα έχει ο Αλέξης Τσίπρας με 47% με δεύτερο τον Σταύρο Θεοδωράκη με 39%. Ακολουθούν Αντώνης Σαμαράς με 38%, Φώτη Κουβέλης με 33%, Πάνος Καμμένος με 30%, Δημήτρης Κουτσούμπας με 27% και τελευταίος ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 21%.

Η Αφίσα της Ημέρας



ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ 
ΤΟΥ EXPRESS SAMINA

"Η Τουρκία ετοιμάζει ατομική βόμβα"!


Η Τουρκία έχει κρυφό πυρηνικό πρόγραμμα με στόχο να φτιάξει ατομική βόμβα. Η είδηση δημοσιεύεται στην γερμανική εφημερίδα Ντι Βελτ, η οποία γράφει ότι αυτή είναι η αιτία που οι γερμανικές μυστικές υπηρεσίες έκαναν υποκλοπές στην Τουρκία!

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της γερμανικής εφημερίδας η Τουρκία έχει πάρει από το Πακιστάν όλα τα σχέδια για την κατασκευή ατομικής βόμβας. Το ρεπορτάζ υπογράφει ο Χανς Ρούλε ο οποίος την περίοδο 1982-1988 εργαζόταν στο Τμήμα Σχεδιασμού του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Αμύνης. Σύμφωνα με όσα γράφει “η γερμανική υπηρεσία πληροφοριών BND για να μπορέσει να υποκλέψει συνομιλίες στην Τουρκία, επικαλέστηκε μεταξύ άλλων δικαιολογιών, τους ακραίους ισλαμιστές που μέσω Τουρκίας πάνε στο Ιράκ και Συρία, το λαθρεμπόριο ναρκωτικών και τους Κούρδους αντάρτες. Υπάρχει μια ακόμη δικαιολογία πολύ σοβαρότερη και σχεδόν καθόλου γνωστή. Και αυτό είναι ότι ο Ερντογάν, επιθυμεί να αποκτήσει πυρηνικά όπλα”.

Το κείμενο του Ρούλε το οποίο αναδημοσιεύει η τουρκική εφημερίδα Ραντικάλ -μετάφραση από τα tourkikanea.gr- αναφέρει:

“Οι προκλήσεις του ατομικού προγράμματος του Ιράν και της Β. Κορέας γίνονται ειδήσεις. Αλλά οι μυστικές προσπάθειες της Τουρκίας σχετικά με τα ατομικά όπλα δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί . Κι όμως οι υπηρεσίες πληροφοριών των δυτικών χωρών έχουν την ίδια άποψη για αυτό το θέμα”.

Στο κείμενο αναφέρεται πως η Τουρκία έχει ως μοντέλο το Ιράν και γράφει πως “η Τεχεράνη κάτω από το πρόγραμμα ατομικής ενέργειας για πολιτική χρήση, στοχεύει στο να αποκτήσει πυρηνικά όπλα. Και η Τουρκία εφαρμόζει την στρατηγική του Ιράν. Η Τουρκία ως δικαιολογία για την εφαρμογή του πυρηνικού της προγράμματος, προβάλλει τις αυξημένες ανάγκες για ενέργεια λόγω της ανάπτυξης της οικονομίας”. Στο κείμενο υπενθυμίζεται πως η Τουρκία έχει συνάψει συμφωνίες για πυρηνικούς σταθμούς με Ρωσία, Ιαπωνία και Γαλλία.

Στο κείμενο στην Ντι Βελτ αναφέρεται πως στις συμφωνίες που έκανε η Τουρκία με αυτές τις χώρες απέφυγε να δεσμευτεί σχετικά με την προμήθεια ποσοτήτων ουρανίου όπως και για την εξαγορά των αποβλήτων. Στο κείμενο αναφέρεται πως στις συμφωνίες αυτές που έγιναν με την Τουρκία δεν τέθηκαν αυτά τα θέματα και αυτό το σχολιάζει ως εξής : “Η τουρκική κυβέρνηση επιθυμεί να κρατήσει στα χέρια της αυτό το κομμάτι. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τις χώρες που επιθυμούν να αναπτύξουν πυρηνικά όπλα”. Το κείμενο γράφει πως ενώ τα πυρηνικά απόβλητα είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο τον κόσμο, η Τουρκία επιθυμεί να κρατήσει η ίδια τις ράβδους καυσίμων. Ο Ρούλε στο άρθρο του σχολιάζει αυτή την κατάσταση λέγοντας πως “η Τουρκία επιθυμεί να κατασκευάσει βόμβα πλουτωνίου”. Ο Ρούλε γράφει πως η δήλωση“θέλουμε να γνωρίσουμε τα πυρηνικά” που έκανε ο υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ σχετικά με τα κενά στις συμφωνίες της Τουρκίας, ήταν μια δήλωση για να αντιπαρέλθει το θέμα αυτό.

Το άρθρο γράφει ότι σύμφωνα με πληροφορίες της BND, μετά από εντολή του Ερντογάν το 2010 στήθηκε εγκατάσταση εμπλουτισμού ουρανίου και ότι η Τουρκία ήδη διαθέτει μεγάλη ποσότητα από μηχανές φυγοκέντρησης που φέρεται να έχει προμηθευτεί από το Πακιστάν.
Στο κείμενο αναγράφεται πως “οι Τούρκοι μετείχαν στην μεταφορά χιλιάδων μηχανών φυγοκέντρησης από τον Πακιστανό Αμπντούλ Καντίρ Χαν προς Λιβύη, Ιράν και Βόρεια Κορέα. Όλα τα ηλεκτρονικά τεμάχια στις εγκαταστάσεις του Πακιστάν είχαν μεταφερθεί εκεί από Τουρκία. Ο Χαν είχε θελήσει να κρύψει στην Τουρκία όλες τις λαθραίες μηχανές φυγοκέντρησης που κατείχε. Ο Πακιστανός πρωθυπουργός Ναβάζ Σερίφ είχε προτείνει το 1988 έναν συνεταιρισμό στο θέμα των πυρηνικών εργασιών¨.
Η είδηση αναφέρει πως μια ακόμη αιτία που δείχνει πως η Τουρκία θέλει να παραγάγει πυρηνικά όπλα, είναι οι εξελίξεις στο πυραυλικό πρόγραμμα της Τουρκίας. Αναφέρει πως η Τουρκία που παλιότερα δοκίμαζε πυραύλους μικρού βεληνεκούς, ακολούθως δοκίμασε πυραύλους μέσου βεληνεκούς και το 2015 ετοιμάζεται να δοκιμάσει πύραυλο με βεληνεκές 2.500 χλμ.

Ο Ρούλε στο άρθρο του απευθύνεται στους Γερμανούς πολιτικούς και γράφει : “Εάν μια χώρα-εταίρος της Γερμανίας επιθυμεί καθαρά να αποκτήσει πυρηνική δύναμη, πρέπει η Γερμανία αυτό να το λάβει υπόψη της και να αντιδράσει. Είναι γνωστό πως το Ισραήλ διαθέτει πυρηνική ισχύ. Πυρηνική ισχύ αναπτύσσει και το Ιράν. Η κατάσταση αυτή για τον πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας που θέλει την χώρα του υπερδύναμη, δεν αφήνει άλλη επιλογή παρά τον εξοπλισμό με πυρηνικά. Διαφορετικά η Τουρκία στην περιοχή θα παραμείνει δεύτερη δύναμη και αυτό είναι κάτι που δεν ευχαριστεί καθόλου τον Ερντογάν”.

http://www.onalert.gr/