Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Διαψεύδεται ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κ. Νάσος Γιακαλής


Με μεγάλη μου λύπη και απογοήτευση, ενημερώθηκα λεπτομερώς για τη συζήτηση σχετικά με το Δη.Πε.Θε. Βορείου Αιγαίου η οποία και διεξήχθη κατά τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της 10ης Απρίλη 2014. Λυπάμαι γιατί στην περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στήριζα αρκετές από τις ελπίδες μου για μια προσπάθεια από κοινού, ώστε να καταστήσουμε το ΔΗΠΕΘΕ Β.Α. πραγματικά περιφερειακό, προς όφελος και του πιο απομακρυσμένου δημότη μας. Ίσως το όνειρό μου αυτό, να μην το ενστερνίζεται και η περιφερειακή αρχή. Τουλάχιστον αυτό μας απέδειξε τέσσερα χρόνια τώρα.

Ωστόσο αντιδρώ για όσα ειπώθηκαν την 10η Απρίλη 2014, έντονα ενοχλημένος. Κρίνω τη φανερή πλέον απαξίωση προς το ΔΗΠΕΘΕ Β.Α. απαράδεκτη και ενοχλούμαι σφόδρα για την προσβολή που ακούστηκε από το στόμα του κ. Γιακαλή στο πρόσωπό μου, ότι -τάχα- «λειτουργώ με πολιτική σκοπιμότητα»! Η αναφορά αυτή του περιφερειάρχη, ξεφεύγει της απερισκεψίας. Λυπάμαι για τους τόνους, την παραπληροφόρηση και το επίπεδο της συζήτησης εκ μέρους του κ. Γιακαλή και αισθάνομαι βαθιά ντροπή. Χαρακτηρίζω ανέντιμη την ψευδή ενημέρωση του σώματος ότι δεν καταφέραμε ως ΔΗΠΕΘΕ να απορροφήσουμε το κονδύλι του ΕΣΠΑ, ή -ακόμη χειρότερα- ότι δεν έχουμε στείλει ακόμη τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό για να υλοποιηθεί το πρόγραμμα! Ένα πρόγραμμα που κουτσουρεύτηκε κατά 20.000 euro την τελευταία στιγμή (το ποσό του προγράμματος προβλέπει και συμφωνήθηκε στις 30.000 euro).

Αν δε «θυμάται» ο κύριος Γιακαλής, τότε μήπως να του «θυμίσει» ο κύριος Πρωτούλης Δημήτρης; Μήπως ο κύριος Πρωτούλης θυμάται πότε καταθέσαμε καλλιτεχνικό πρόγραμμα και οικονομικό προϋπολογισμό για το ΕΣΠΑ; Μήπως θυμάται ο κύριος Πρωτούλης αν το Νοέμβρη 2013 (και ενώ είχαμε καταθέσει), μας παρέπεμψε για συζήτηση μετά το τέλος των εορτών; Ακολούθως μετά τις εορτές, μήπως θυμάται ο κύριος Πρωτούλης ποιος του έδωσε εντολή να παγώσει το πρόγραμμα εις βάρος του ΔΗΠΕΘΕ, επειδή ωστόσο ακούστηκε ότι το ΔΗΠΕΘΕ θα ελέγχονταν από ορκωτούς λογιστές; Μετά από πολλές τηλεφωνικές επικοινωνίες, μήπως θυμάται ο κύριος Πρωτούλης ότι μου ζήτησε βεβαίωση(!), την οποία και έλαβε (χωρίς να έχει αυτό το δικαίωμα), ότι ΔΕ διενεργείται οικονομικός έλεγχος στο ΔΗΠΕΘΕ; Αν δε θυμάται ο κύριος Πρωτούλης όλο αυτόν τον εμπαιγμό επί ένα εξάμηνο, μπορώ να του θυμίσω με κάθε λεπτομέρεια την ταλαιπωρία και την οικονομική ζημιά που προκάλεσε στο ΔΗΠΕΘΕ. Γιατί, είχα ενημερώσει τον κύριο Πρωτούλη ότι υλοποιούμε το πρόγραμμα και άρα προχωράμε ως ΔΗΠΕΘΕ με συμβάσεις εργασίας σε ηθοποιούς και άλλους καλλιτέχνες. Ποιος τελικά είναι ο ρόλος του κ. Πρωτούλη και ποιον εξυπηρετεί;

Με το συνημμένο έγγραφο που ακολουθεί, διαψεύδω τον κ. Γιακαλή στην αναφορά του ότι ΔΕΝ καταθέσαμε τον καλλιτεχνικό προγραμματισμό μας, πράγμα που έπραξα στις 11 Νοέμβρη 2013 Αρ.Πρ: 586 στον κύριο Πρωτούλη, όπως μου ζητήθηκε. Στο πρόσφατο παρελθόν ζητήθηκε επιπλέον και οικονομικός προϋπολογισμός ο οποίος και εστάλη με ηλεκτρονική αλληλογραφία: Date: 2014-03-21 10:41.

Κύριοι, ντρέπομαι. Ειλικρινά ντρέπομαι γιατί όπως ανέφερε ο ίδιος ο Περιφερειάρχης κατά τη συνεδρίαση του συμβουλίου σας, γνωριζόμαστε τόσο με τον ίδιο, όσο και με τον κύριο Γανιάρη πολλά χρόνια. Ντρέπομαι όμως και το εννοώ, γιατί δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά και απαξίωση.

Η απαξίωση προς το ΔΗΠΕΘΕ στερεί τη δυνατότητά του να παρουσιάσει το έργο του στην περιφέρεια, γεγονός το οποίο αρνούμαι να χρεωθώ. Για το λόγο αυτό οφείλω να ενημερώσω σύντομα τους δημότες των νησιών μας για τη στάση της Περιφερειακής Αρχής Βορείου Αιγαίου με συνέντευξη τύπου.

Οι περιφέρειες της Ελλάδας συμμετέχουν από το 2013 στις προγραμματικές συμβάσεις των ΔΗΠΕΘΕ της χώρας, οι περισσότερες εκ των οποίων συν-επιχορηγούν το φορέα. Αυτό με εξαίρεση την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, εις βάρος των δημοτών. Μάλιστα, κατέθεσα φόρμα προγραμματικής σύμβασης πριν δύο μήνες προς υπογραφή στην ΠΒΑ, προκειμένου να συνδράμει με το ποσό των 30.000 euro ετησίως και με τη δέσμευση ότι με το ποσό αυτό το ΔΗΠΕΘΕ υποχρεούται σε παρουσία σε πέντε νησιά τουλάχιστον ετησίως (δέσμευση που ΔΕΝ προβλέπονταν, αλλά που ως ΔΗΠΕΘΕ επιθυμούμε για την Περιφέρεια Β.Α.). Ωστόσο, η μη επίσημη ή ανεπίσημη απάντηση έως τώρα εκ μέρους της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, καθιστά το ΔΗΠΕΘΕ Β.Α. στον αέρα άνευ προγραμματικής συμβάσεως, ενώ αδυνατούμε να εισπράξουμε και την επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού από τις 27 Μάρτη 2014.

Ως προς το θέμα της Προγραμματικής Σύμβασης 2014, από τη συζήτηση της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου της 10ης Απρίλη 2014, ενημερώθηκα ότι επικαλέστηκαν οι κύριοι Γανιάρης και Γιακαλής συνομιλία τους με τον πρόεδρο του ΔΗΠΕΘΕ κ. Τσατσαρώνη. Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι συνομιλούν με εκείνον και άρα παραβλέπουν τα αιτήματά μου; Μήπως ο κύριος Γιακαλής και Γανιάρης εννοούσαν ότι ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ αρνείται να επιχορηγηθεί το ΔΗΠΕΘΕ με το ποσό των 30.000 euro; Ενημερωτικά λοιπόν ως προς αυτό, σας γνωρίζω ότι ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ κ. Τσατσαρώνης έχει κληθεί να δώσει εξηγήσεις για μια ενδεχόμενη τέτοια ενέργειά του. Με την ευκαιρία, αναρωτιέμαι αν γνωρίζουν ο κύριος Γιακαλής και ο κύριος Γανιάρης οι οποίοι συνεννοούνται με τον κ. Τσατσαρώνη, ότι ο τελευταίος διώκεται ποινικά για δύο σοβαρά παραπτώματα; Αναρωτιέμαι αν γνωρίζουν επίσης ότι επίκειται καταλογισμός στον κύριο Τσατσαρώνη, απόρροια κακοδιοίκησής του;

Κυρίες και κύριοι, θεώρησα απαραίτητη την ενημέρωσή σας, για να μπει μια τάξη σε όσα έχουν διαπραχθεί και ειπωθεί. Ωστόσο συγχωρήστε την αυστηρότητα της επιστολής μου και παρακαλώ συμμεριστείτε την απόγνωσή μου. Σας τα γράφω όλα αυτά, γιατί επιθυμώ στις συνεργασίες μου και στις σχέσεις μου, είτε προσωπικές, είτε επαγγελματικές, να προέχει η αλήθεια, η συνέπεια και προπάντων η εντιμότητα.

Εύχομαι και ελπίζω έστω και πολύ καθυστερημένα, ο κύριος Γιακαλής και ο κύριος Γανιάρης να επανεκτιμήσουν την έως τώρα στάση απαξίωσης στο ΔΗΠΕΘΕ, τόσο ως προς το ΕΣΠΑ, όσο και για την προγραμματική σύμβαση, πράγμα που άλλωστε οφείλουν να πράξουν θεσμικά και ηθικά.

Βρίσκομαι πάντοτε στη διάθεσή σας, στην περίπτωση που χρειαστεί να διαθέσω περεταίρω πληροφορίες από τη διαμειφθείσα ηλεκτρονική και έντυπη αλληλογραφία.

Γιάννης Ζαφείρης 
Καλλιτεχνικός Διευθυντής Δη.Πε.Θε. Βορείου Αιγαίου.

Κάντε "κλικ" πιο κάτω προκειμένου να διαβάσετε την κατάθεση του καλλιτεχνικού προγράμματος όπως ακριβώς κατετέθη στον κ. Πρωτούλη την 11η Νοέμβρη 2013.


          
                         ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
           μ ε   έ δ ρ α   τ η   Χ ί ο
Δ/νση   : Οδός Λάδης 1- Χίος - Τ. Κ.     : 82 100
Τηλ.     : 22710-43 556 Fax      : 22710-29 930
Ε-mail  : grammateia@dipetheba.gr    yiannis-zafeiris@dipetheba.gr
Ημερομηνία: 11-11-2013 - Αρ. Πρωτ.  : Εξ/586
Προς:  Πρωτούλη Δημήτριο - Δ/ντή Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Β. Αιγαίου.
Κοιν: Αντιπεριφερειάρχη Χίου κ. Γανιάρη Κων/νο












Κύριε Πρωτούλη

Μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία της Παρασκευής 1ης Νοέμβρη 2013, σας αποστέλλω -όπως συνεννοηθήκαμε- την αναλυτική πρόταση παρουσίασης καλλιτεχνικού έργου και λοιπών δράσεων του ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου, σε πέντε νησιά της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Οι δράσεις που προτείνονται δεν αφορούν σε επανάληψη έτοιμων παραγωγών, αλλά σε δημιουργία νέων, από την κεντρική και την πειραματική σκηνή του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Βορείου Αιγαίου (εξ αρχής δημιουργία).

Κατόπιν σχετικής απόφασης του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Β. Αιγαίου, και προκειμένου το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Β.Α. να αναλάβει την υλοποίηση δράσης στην Περιφέρεια Β.Α. κατά το χρονικό διάστημα από 28 Φλεβάρη 2014 έως 31 Μάρτη 2014, στο πλαίσιο του έργου «Πολιτιστικές Διαδρομές στο Βόρειο Αιγαίο» που υλοποιεί η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, συμφωνούμε με τις παρακάτω προϋποθέσεις που ετέθησαν από εσάς έως τώρα.

Συγκεκριμένα:
Θα δοθούν παραστάσεις της νέας θεατρικής παραγωγής και θα παρουσιαστούν επιπλέον οι συνοδευόμενες δράσεις που αναφέρονται παρακάτω, σε Μυτιλήνη, Λήμνο, Σάμο, Ικαρία και Χίο από 28 Φλεβάρη 2014 έως 31 Μάρτη 2014.
Ο συνολικός προϋπολογισμός δράσεων αφορά το ποσό των 30.000 € συν Φ.Π.Α.
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. αναλαμβάνει το σύνολο των δράσεων που αναφέρονται παρακάτω, τόσο από διαχειριστική σκοπιά όσο και από εκείνη της υλοποίησης. Για το σκοπό αυτό θα υπογραφεί Σύμβαση μεταξύ του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βορείου Αιγαίου και της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
το ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου υποχρεούται να υποβάλλει νόμιμο παραστατικό είσπραξης συνοδευόμενο από τα τιμολόγια των προμηθευτών του, των συμβάσεων εργασίας καλλιτεχνών και λοιπών συνεργατών που θα εργαστούν για τις συγκεκριμένες δράσεις, των εξόδων μετακινήσεων, διαμονής και σίτισής τους, όπως ορίζουν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας τους βάσει Σ.Ε.Η. (Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών) και όπως ορίζει η προγραμματική σύμβαση του ΔΗΠΕΘΕ Β.Α.
Όλες οι εκδηλώσεις θα είναι ελεύθερες για το κοινό και δε θα υπάρχει εισιτήριο ή οποιαδήποτε άλλη χρηματική καταβολή για καμία από αυτές.

Θεατρική παράσταση κεντρικής σκηνής:
«Η ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΑ» ΓΙΑΝΝΗ ΖΑΦΕΙΡΗ

(Ψυχολογικό - Αστυνομικό θρίλερ)

Οι διαφορετικές πολιτικές προσεγγίσεις που αφορούν στη μεταπολίτευση και την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού της Ελλάδας στις αρχές της δεκαετίας του 80, η άλωση και ο εκφυλισμός ιδεολογιών και πεποιθήσεων στο βωμό του χρήματος και της «ανάπτυξης, αλλά και η παρερμήνευση εννοιών όπως «αντίσταση» και «αγώνας», εξυπηρετούν στην εξέλιξη του έργου και χρησιμοποιούνται ως μοχλός μιας ήπιας ιδεολογικής διαμάχης μεταξύ των ηρώων του.

Ο μοχλός αυτός, πολύ σύντομα διαπιστώνεται κατά την εξέλιξη του έργου, ότι δεν αρκεί ώστε να δικαιολογηθούν οι διαδραματιζόμενες καταστάσεις θρίλερ και αυτό γιατί υπάρχουν κρυμμένα άλλα στοιχεία στο βάθος. Κάπου εκεί που βρίσκονται και οι ψυχές ορισμένων ανθρώπων. Στοιχεία όπως: «αγανάκτηση», «απογοήτευση», «απιστία» μα και «προδομένη φιλία μεταξύ δύο ανδρών».

Παρότι έργο με λίγους χαρακτήρες επί σκηνής, η «ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΑ» χαρακτηρίζεται από έντονες ψυχοσωματικές καταστάσεις που δραματουργικά αντανακλώνται τόσο δυνατά και με τρόπο τέτοιο, που φτάνουν μέχρι τις θέσεις των θεατών. Αγωγός μεταφοράς αυτών των συναισθημάτων, είναι ασφαλώς οι πρωταγωνιστές οι οποίοι κινούνται και σουν με καλυμμένη απλότητα τέτοιου είδους ανατροπές, που δεν τις περιμένει ούτε ο θεατής, μα ούτε και οι ίδιοι!

Επιμορφωτικό Θεατρικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - 2ήμερης διάρκειας*

Τα σεμινάρια θεατρικής αγωγής έχουν ως στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευτικών (νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών, θεατρολόγων, εμψυχωτών) με τις θεωρίες, τις μεθόδους και τις πρακτικές της θεατρικής παιδείας στις διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης. Μέσα από το επιμορφωτικό σεμινάριο επιχειρείται η αξιοποίηση της δραματικής τέχνης από διδασκάλους, για τη μύηση των μαθητών στο θέατρο και για την ορθή οργάνωση σχολικών παραστάσεων και σχετικών με την τέχνη εκδηλώσεων. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη Μυτιλήνη, τη Σάμο και τη Χίο, σε συνεννόηση με τις Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις Μυτιλήνης των αντίστοιχων νησιών.

Τα σεμινάρια θεατρικής αγωγής θα πραγματοποιηθούν σε δύο συναντήσεις. Η κάθε συνάντηση θα αγγίζει τις τρεις ώρες, ενώ θα ξεκινάει από την ελεύθερη θεατρική έκφραση έως την οργανωμένη σύνθεση μιας παράστασης. Με θεατρικό παιχνίδι, δραματοποίηση, μεθοδολογία εκπαιδευτικού δράματος και θεατρική αγωγή θα προσεγγίσουμε μια μεστή αποτύπωση της διδακτικής του θεάτρου στη σύγχρονη εκπαίδευση. Το σεμινάριο είναι βιωματικό και γι αυτό ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 40.

Πρώτη συνάντηση: Ιδέες ως προς τη χρήση τεχνικών της δραματικής τέχνης και της δημιουργικής κίνησης. Θα διδαχτούν οι τρόποι συγκρότησης ομάδας και θεατρικής εμψύχωσης (πρακτική και θεωρία). Κύριος στόχος είναι οι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν εργαλεία για να εμπλέκουν τους μαθητές τους συναισθηματικά, νοητικά και σωματικά στη διαδικασία της μάθησης.

Δεύτερη Συνάντηση: Οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν δικό τους μάθημα, χρησιμοποιώντας όσα ήδη διδάχτηκαν και με την εποπτεία των υπευθύνων θα πραγματοποιηθεί πρακτική εξάσκηση, ισχυροποιώντας τους για τη δική τους εφαρμογή στις ομάδες που θα συνθέσουν.

*Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης θεατρικών σεμιναρίων από το Δη.Πε.Θε. Βορείου Αιγαίου.

Θεατρικό αναλόγιο πειραματικής σκηνής:

«ΤΡΟΜΟΣ & ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 3ου ΡΑΪΧ»

ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ

Μερικές από τις περίφημες εικοσιτέσσερις σκηνές, που έγραψε ο Μπρεχτ εξόριστος, ανά-μεσα στο 1935 και το 1939. Όταν ο Μπρεχτ έγραφε αυτά τα μονόπρακτα, δεν είχε ακόμα αποκαλυφθεί όλη η φρίκη της φασιστικής εξουσίας. Ήταν όμως αισθητή στη βαριά ατμό-σφαιρα της δημόσιας και της ιδιωτικής ζωής, στην προετοιμασία της τρομοκρατίας με την κατάσκευασμένη εκ των άνω διαστροφή της γλώσσας, με την καταπίεση, τη δυσπιστία και την υποκρισία, που κάποτε στάθηκαν πιο καταλυτικές κι από την ίδια την ωμή τρομο-κρατία. Το θεατρικό αναλόγιο περιλαμβάνει ανεξάρτητες σκηνές της ομώνυμης συλλογής του Μπρεχτ, που αποδίδουν απόφοιτοι του θε-ατρικού εργαστηρίου του ΔΗΠΕΘΕ Β.Α. Το έργο βασίζεται σε μαρτυρίες αυτόπτων μαρτύρων και σε δημοσιεύματα εφημερίδων της εποχής, που αφορούν πραγματικά περιστατικά της κα-θημερινής ζωής στη Γερμανία της περιόδου 1933 - 1938, όταν δηλαδή δεν είχε απόκα-λυφθεί στο σύνολό του το μέγεθος του φασι-σμού, αλλά ήταν ήδη εμφανής η επίδρασή του στη δημόσια και ιδιωτική ζωή, στις σχέσεις των ανθρώπων ακόμα και μέσα στην ίδια την οικο-γένεια. Εκεί που γιοί κατέδιδαν τον πατέρα, μαθητές το δάσκαλο και γείτονας το γείτονα. Εκεί που η καχυποψία δηλητηρίαζε τις σχέσεις και η υποκρισία και ο φόβος έδινε ανοχή στα εγκλήματα του ναζισμού. Ο Μπρεχτ δε μένει στο ολοφάνερο, αλλά εμβαθύνει στην ανά-δειξη των πραγματικών αιτίων που οδήγησαν στην άνοδο του φασισμού. Γνωρίζοντας ότι κα-νείς δεν ανεβαίνει ποτέ τα σκαλοπάτια της εξουσίας τυχαία, αξιοποιεί γεγονότα, άλλα κραυγαλέα και άλλα φαινομενικά ασήμαντα, για να φτάσει να μας εξηγήσει ότι ο φασισμός δεν είναι ένα φαινόμενο αυτοτελές. Είναι πραγματικό δημιούργημα της κρίσης του καπιταλισμού.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικές με τις δράσεις του Δη.Πε.Θε. Βορείου Αιγαίου:

Η νέα θεατρική παραγωγή «ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΑ» όπως και το θεατρικό αναλόγιο «ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΡΑΪΧ» πρόκειται να παρουσιαστούν σε θεατρική αίθουσα, λόγω των σκηνικών και φωτιστικών απαιτήσεων (ειδικά της πρώτης).

Το θεατρικό αναλόγιο «ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΡΑΪΧ» αφορά σε ανάγνωση έργου, με δραματοποιημένες όμως σκηνές και με προβολή εικόνων και video μέσω video projector σε οθόνη προβολής. 

Τα σεμινάρια θεατρικής αγωγής εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μπορούν να πραγματοποιηθούν απογευματινές ώρες (και πάντως πριν τις παραστάσεις), σε μια οποιαδήποτε ευρύχωρη αίθουσα.

Βρίσκομαι στη διάθεσή σας οποιαδήποτε ώρα και μέρα, για όποια διευκρίνιση, πληροφορία ή επεξήγηση ζητήσετε, σχετικά με το πρόγραμμα.

ΧΙΟΣ 11-11-2013
Γιάννης Ζαφείρης 
Καλλιτεχνικός Διευθυντής Δη.Πε.Θε. Βορείου Αιγαίου 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: yiannis@yianniszafeiris.com – 6945-236757

Δεν υπάρχουν σχόλια: