Υπό κατάληψη βρίσκεται εδώ και λίγα λεπτά το γραφείο της διοικήτριας του Νοσοκομείου Σάμου από μέλη του συλλόγου των εργαζομένων στο νοσηλευτικό ίδρυμα και ενώ ήταν σε εξέλιξη συνάντηση στην οποία είχε καλέσει η διοικήτρια τον σύλλογο ειδικευόμενων γιατρών και το συμβούλιο της διοίκησης με θέ την πρόσφατη ανακοίνωσή τους και την συμμετοχή τους στην απεργιακή κινητοποίηση της 29ης Σεπτεμβρίου.
Ο σύλλογος εργαζομένων στο νοσοκομείο της Σάμου με σχετική ανακοίνωση καταγγέλλει την ενέργεια της διοικήτριας και την καλεί "να ασχοληθεί με τα προβλήματα που υπάρχουν στο νοσοκομείο και αφορούν στις οφειλές για υπερωριακή εργασία, στην πρόσληψη φαρμακοποιού και γιατρών όλων των ειδικοτήτων καθώς και μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων¨"
Βιολλέτα Τριπόδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου