Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Πρόσκληση του αγαπητού μας κ.Γιώργου Πασχαλίδη στους φίλους του Θεσσαλονίκης και Αθήνας


Την παρασκευή 19-10-2012 μετά από την επιστροφή μου από το παγκόσμιο συνέδριο ψυχιατρικής γενετικής από την Γερμανία θα κάνουμε γιορτή στο χώρο μου στη Θεσσαλονίκη για την κυκλοφορία του νέου μου βιβλίου από τις εκδόσεις Λιβάνη "Εξοδος από την παγκόσμια κρίση" θα σας περιμένω όλους τους αγαπημένους μου φίλους για να γιορτάσουμε.

Την Δευτέρα 22-10-2012 μετά από την επιστροφή μου από το παγκόσμιο συνέδριο ψυχιατρικής γενετικής από την Γερμανία θα κάνουμε γιορτή στο χώρο μου στην Αθήνα, Ανθούσα Μυκηνών 3 για την κυκλοφορία του νέου μου βιβλίου από τις εκδόσεις Λιβάνη "Εξοδος από την παγκόσμια κρίση" θα σας περιμένω όλους τους αγαπημένους μου φίλους για να γιορτάσουμε.






Μερικά αποσπάσματα από το νέο του βιβλίο, που όπως εκτιμούμε  θα γίνει ανάρπαστο.!





Εμείς με τη σειρά μας τον ευχαριστούμε πολύ για την μακρόχρονη Προσφορά του και  Αγάπη στον Άνθρωπο στις επιστήμες αλλά και σε όλους εμάς προσωπικά που έχουμε την τύχη να τον γνωρίζουμε. 


κ. Πασχαλίδη καλή επιτυχία σε όλα...!!





"ΕΥΠΑΛΙΝΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: