ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ (ΟΓΕ)
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΙΩΝ (ΟΓΕ)
ΟΜΑΔΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ (ΟΓΕ)
Χρόνια ολόκληρα οι γυναικείοι σύλλογοι μέλη της ΟΓΕ (Προοδευτική Κίνηση Γυναικών, Σύλλογος Γυναικών Μυτιληνιών, Ομάδα Καρλοβάσου), προειδοποιούμε ότι η άρση του cambotage, η λεγόμενη απελευθέρωση των συγκοινωνιών και η ασυδοσία του εφοπλιστικού κεφαλαίου, μόνο καταστροφή θα φέρουν στα νησιά μας. Πρόσφατα, το Νοέμβρη του 2012 αναφερθήκαμε με εισήγησή μας, και στο Συνέδριο της ΟΓΕ, στο έκτρωμα της έκθεσης «για την αναδιάρθρωση της ελληνικής ακτοπλοΐας» με βάση τον 3577/1982 κανονισμό που προβλέπεται στη Συνθήκη του Μάαστριχτ. Αυτό μεταξύ άλλων προβλέπει:
* Το σχεδιασμό δρομολογίων από το μηδέν, από και προς τους λιμένες της χώρας, όπου θα χρησιμοποιούνται κάποια λιμάνια σαν κομβικά που θα εξυπηρετούνται από κύριες γραμμές και τα υπόλοιπα ως περιμετρικά, θα εξυπηρετούνται από τοπικές γραμμές.
* Την πλήρη απελευθέρωση των ήδη πανάκριβων εισιτηρίων
* Το ξεπούλημα στους μονοπωλιακούς ομίλους των φιλέτων λιμένων, αεροδρομίων, λεωφορειοδρόμων, χερσαίων και θαλασσίων εκτάσεων
* Την κατάργηση «περιορισμών» όπως απαίτηση κατοχής πιστοποιητικού γλωσσομάθειας για το προσωπικό που δεν είναι Έλληνες, τη μείωση σωστικών μέσων, την ανατροπή του συνόλου δικαιωμάτων των ναυτεργατών (γιατί θεωρούνται κόστη).
* Την οριστική κατάργηση περιορισμού στο όριο ηλικίας των πλοίων
* Την κατάργηση 10μηνου και 7μηνου δρομολόγησης των πλοίων.
Τα παραπάνω τα ψήφισαν η τρικομματική κυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ), αφού προηγήθηκε «κοινωνικός διάλογος» της απάτης με τις εφοπλιστικές ενώσεις, τους φορείς της τοπικής διοίκησης και με σκοπό την εφαρμογή τους το 2013.
Εδώ είμαστε!
Οι εφοπλιστές μπορούν να αλωνίζουν. Να επιλέγουν τα δρομολόγιά τους. Αν σήμερα αποκλειστεί το Βαθύ ή ο Αγ. Κήρυκος, ή οι Φούρνοι, αύριο το πλοίο μπορεί να φτάνει μέχρι Σύρο κι από κει με καΐκια να πηγαίνουμε στα νησιά μας. Αυτά τα έχει ψηφίσει η τρικομματική κυβέρνηση. Αυτά τα έχει αποδεχτεί η τοπική διοίκηση.
Το δημοτικό συμβούλιο με εξαίρεση τη Λαϊκή Συσπείρωση έχει ψηφίσει το ξεπούλημα του Αεροδρομίου Σάμου.
Είναι τουλάχιστον υποκρισία τώρα να σκίζουν όλοι τα ιμάτιά τους για το πλοίο της «αρπαχτής» των δύο καλοκαιρινών μηνών που θα προσεγγίζει δύο λιμάνια στο νομό με εισιτήρια πανάκριβα.
Για να τελειώνουμε μ’ αυτή την ιστορία. Άλλη λύση δεν υπάρχει πέρα από το δυνάμωμα της κοινωνικής συμμαχίας των εργατών, των γυναικών, των αγροτών, των αυτοαπασχολούμενων και των νέων που θα πάψει την ασυδοσία των εφοπλιστών που θα σταματήσει το ξεπούλημα της γης, του νερού, της θάλασσας, του αέρα, των πλουτοπαραγωγικών πηγών μας.
Διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε για:
* Ενιαίο Δημόσιο Φορέα Ακτοπλοϊκών και Αεροπορικών Συγκοινωνιών που θα λειτουργεί με κριτήριο την ικανοποίηση των αναγκών του λαού μας.
* Απρόσκοπτη και τακτική σύνδεση (ακτοπλοϊκή και αεροπορική) των νησιών μας μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα. Όχι στην άρση του καμποτάζ.
* Μείωση των ναύλων μεταφοράς επιβατών, οχημάτων, εμπορευμάτων. Κατάργηση των φόρων στα αεροδρόμια και λιμάνια.
* Καμιά παραχώρηση λιμανιών, αεροδρομίων, μαρίνων, νησιών, βραχονησίδων σε ιδιώτες κ.ά.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΙΩΝ (ΟΓΕ)
ΟΜΑΔΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ (ΟΓΕ)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Χρόνια ολόκληρα οι γυναικείοι σύλλογοι μέλη της ΟΓΕ (Προοδευτική Κίνηση Γυναικών, Σύλλογος Γυναικών Μυτιληνιών, Ομάδα Καρλοβάσου), προειδοποιούμε ότι η άρση του cambotage, η λεγόμενη απελευθέρωση των συγκοινωνιών και η ασυδοσία του εφοπλιστικού κεφαλαίου, μόνο καταστροφή θα φέρουν στα νησιά μας. Πρόσφατα, το Νοέμβρη του 2012 αναφερθήκαμε με εισήγησή μας, και στο Συνέδριο της ΟΓΕ, στο έκτρωμα της έκθεσης «για την αναδιάρθρωση της ελληνικής ακτοπλοΐας» με βάση τον 3577/1982 κανονισμό που προβλέπεται στη Συνθήκη του Μάαστριχτ. Αυτό μεταξύ άλλων προβλέπει:
* Το σχεδιασμό δρομολογίων από το μηδέν, από και προς τους λιμένες της χώρας, όπου θα χρησιμοποιούνται κάποια λιμάνια σαν κομβικά που θα εξυπηρετούνται από κύριες γραμμές και τα υπόλοιπα ως περιμετρικά, θα εξυπηρετούνται από τοπικές γραμμές.
* Την πλήρη απελευθέρωση των ήδη πανάκριβων εισιτηρίων
* Το ξεπούλημα στους μονοπωλιακούς ομίλους των φιλέτων λιμένων, αεροδρομίων, λεωφορειοδρόμων, χερσαίων και θαλασσίων εκτάσεων
* Την κατάργηση «περιορισμών» όπως απαίτηση κατοχής πιστοποιητικού γλωσσομάθειας για το προσωπικό που δεν είναι Έλληνες, τη μείωση σωστικών μέσων, την ανατροπή του συνόλου δικαιωμάτων των ναυτεργατών (γιατί θεωρούνται κόστη).
* Την οριστική κατάργηση περιορισμού στο όριο ηλικίας των πλοίων
* Την κατάργηση 10μηνου και 7μηνου δρομολόγησης των πλοίων.
Τα παραπάνω τα ψήφισαν η τρικομματική κυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ), αφού προηγήθηκε «κοινωνικός διάλογος» της απάτης με τις εφοπλιστικές ενώσεις, τους φορείς της τοπικής διοίκησης και με σκοπό την εφαρμογή τους το 2013.
Εδώ είμαστε!
Οι εφοπλιστές μπορούν να αλωνίζουν. Να επιλέγουν τα δρομολόγιά τους. Αν σήμερα αποκλειστεί το Βαθύ ή ο Αγ. Κήρυκος, ή οι Φούρνοι, αύριο το πλοίο μπορεί να φτάνει μέχρι Σύρο κι από κει με καΐκια να πηγαίνουμε στα νησιά μας. Αυτά τα έχει ψηφίσει η τρικομματική κυβέρνηση. Αυτά τα έχει αποδεχτεί η τοπική διοίκηση.
Το δημοτικό συμβούλιο με εξαίρεση τη Λαϊκή Συσπείρωση έχει ψηφίσει το ξεπούλημα του Αεροδρομίου Σάμου.
Είναι τουλάχιστον υποκρισία τώρα να σκίζουν όλοι τα ιμάτιά τους για το πλοίο της «αρπαχτής» των δύο καλοκαιρινών μηνών που θα προσεγγίζει δύο λιμάνια στο νομό με εισιτήρια πανάκριβα.
Για να τελειώνουμε μ’ αυτή την ιστορία. Άλλη λύση δεν υπάρχει πέρα από το δυνάμωμα της κοινωνικής συμμαχίας των εργατών, των γυναικών, των αγροτών, των αυτοαπασχολούμενων και των νέων που θα πάψει την ασυδοσία των εφοπλιστών που θα σταματήσει το ξεπούλημα της γης, του νερού, της θάλασσας, του αέρα, των πλουτοπαραγωγικών πηγών μας.
Διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε για:
* Ενιαίο Δημόσιο Φορέα Ακτοπλοϊκών και Αεροπορικών Συγκοινωνιών που θα λειτουργεί με κριτήριο την ικανοποίηση των αναγκών του λαού μας.
* Απρόσκοπτη και τακτική σύνδεση (ακτοπλοϊκή και αεροπορική) των νησιών μας μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα. Όχι στην άρση του καμποτάζ.
* Μείωση των ναύλων μεταφοράς επιβατών, οχημάτων, εμπορευμάτων. Κατάργηση των φόρων στα αεροδρόμια και λιμάνια.
* Καμιά παραχώρηση λιμανιών, αεροδρομίων, μαρίνων, νησιών, βραχονησίδων σε ιδιώτες κ.ά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου