Το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του "Ionian Sky" που δεν έχει ακόμη προσκομιστεί από τη "NEL Lines" κάνει αμφίβολο για την ώρα αν το πλοίο θα ξεκινήσει τελικά στις 7 Ιουλίου τα δρομολόγιά του για Βόρεια Ελλάδα, όπως ζητά η εταιρεία.
Πηγές της ακτοπλοϊκής εταιρείας σημείωναν πως είναι θέμα χρόνου να σταλεί το έγγραφο από τον νηογνώμονα στις κεντρικές υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας προκειμένου να δοθεί η έγκριση για την δρομολόγηση του πλοίου.
Εν τω μεταξύ το θέμα συνεχίζει να απασχολεί το υπουργείο Ναυτιλίας καθώς ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης έχει δεχθεί στο γραφείο του επιστολές από παράγοντες της Λήμνου αλλά και της Λέσβου που του ζητούσαν να μεριμνήσει άμεσα και να δώσει λύση εξηγώντας του τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί.
Ο ίδιος ζήτησε από τα τέλη της περασμένης εβδομάδας να αντιμετωπιστεί άμεσα το ζήτημα και εξέφραζε την αισιοδοξία του πως θα λυθεί άμεσα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής τρεις είναι οι επιδοτούμενες γραμμές αρμοδιότητας τους που εξυπηρετούνται με συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας από την NEL Lines και συνδέουν τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου με τα λιμάνια της Καβάλας και της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις γραμμές:
1) Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με επιδότηση 40.731,91 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο. Το ποσό της ετήσιας επιχορήγησης είναι 2.118.059,57 ευρώ
2) Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με επιδότηση 33.749,31 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο. Το ποσό της ετήσιας επιχορήγησης είναι 1.754.964,31 ευρώ
3) Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι - Άγιος Κήρυκος και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με επιδότηση 34.913,08 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο. Το ποσό της ετήσιας επιχορήγησης είναι 1.815.480,01 ευρώ.
Όπως αναφέρονται στα ίδια στοιχεία η ετήσια συνολική κίνηση ανά γραμμή ανέρχεται για το χρονικό διάστημα από 1/11/2011 έως 31/10/2012:
- 45.310 επιβάτες στην γραμμή 1
- 32.789 επιβάτες στην γραμμή 2
- 38.941 επιβάτες στην γραμμή 3
ΤΟ ΒΗΜΑ & http://my-samos.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου