Μέγα θέμα φαίνεται να προκύπτει από την αγωγή που έχει καταθέσει το ελληνικό δημόσιο κατά των Γερμανών της Thyssen Krupp και της Abu Dhabi Mar για τα τέσσερα υποβρύχια που δεν έχουν παραδοθεί. Ζητάμε λέει 7 δις ευρώ . Και το πρώτο ερώτημα που εύλογα προκύπτει είναι ένα: Τόσα χρόνια γιατί δεν το είχαμε κάνει;
Τι εμπόδιζε όσους πέρασαν από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας;
Μέχρι και πριν από λίγους μήνες να θυμίσουμε άπαντες έλεγαν ότι δεν είχαμε καμία ελπίδα να διεκδικήσουμε όσα αυτονόητα και ο τελευταίος πολίτης πίστευε ότι δικαιούμασταν. Οι Έλληνες φορολογούμενοι έχουν πληρώσει 2,5 δις ευρώ και έχουν δει ένα υποβρύχιο να εντάσσεται στο Στόλο μας.
Από το 2006 που ξεκίνησε η περιπέτεια με την παραλαβή του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ όλοι όσοι πέρασαν από θέση ευθύνης στο ΥΠΕΘΑ ούτε που συζητούσαν την πιθανότητα να προσφύγουμε στα δικαστήρια και να διεκδικήσουμε ως καλοπληρωτές πελάτες το δίκιο μας. Βάζοντας μπροστά την σύμβαση που είχε υπογράψει ο Άκης Τσοχατζόπουλος υποστήριζαν ότι δεν έχουμε καμία τύχη και αναζητούσαν άλλες λύσεις. Μία απ΄ αυτές ήταν και αυτή του Ισκαντάρ Σάφα η οποία αποδείχτηκε αναποτελεσματική.
Τι έχει αλλάξει λοιπόν τώρα; Ρισκάρει ο Αβραμόπουλος; Έχουν κάνει λάθος όσοι διοικούν σήμερα το ΥΠΕΘΑ; Ή μήπως όσοι προηγήθηκαν θα πρέπει να ελεγχθούν για τη λάθος στρατηγική που είχαν ακολουθήσει;
Το θέμα είναι ασφαλώς να παραλάβουμε τα υποβρύχια. Αυτό δεν τίθεται σε συζήτηση. Αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να διερευνηθούν και οι ευθύνες -αν υπάρχουν- όσων διαχειρίστηκαν την υπόθεση που κόστισε στους Έλληνες φορολογούμενους πολλά δις.
Τι έχει αλλάξει λοιπόν τώρα; Ρισκάρει ο Αβραμόπουλος; Έχουν κάνει λάθος όσοι διοικούν σήμερα το ΥΠΕΘΑ; Ή μήπως όσοι προηγήθηκαν θα πρέπει να ελεγχθούν για τη λάθος στρατηγική που είχαν ακολουθήσει;
Το θέμα είναι ασφαλώς να παραλάβουμε τα υποβρύχια. Αυτό δεν τίθεται σε συζήτηση. Αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να διερευνηθούν και οι ευθύνες -αν υπάρχουν- όσων διαχειρίστηκαν την υπόθεση που κόστισε στους Έλληνες φορολογούμενους πολλά δις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου