Μια πρωτότυπη καμπάνια με την ενεργό συμμετοχή των κατοίκων του νησιού για την τουριστική προβολή της Σάμου, αποφασίσθηκε σε συνάντηση όλων των εμπλεκόμενων με τον τουρισμό φορέων, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα συσκέψεων του δημαρχείου υπό την προεδρία του δημάρχου.
Η καμπάνια, με τίτλο Η ΣΑΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, προβλέπει τη δημιουργία ομώνυμης σελίδας στο facebook, στην οποία οι πολίτες θα αποστέλλουν φωτογραφίες τους που θα αποτυπώνουν τις ομορφιές του νησιού μέσω Inbox. Η διάρκεια της καμπάνιας θα είναι από τα μέσα Μαΐου μέχρι τα τέλη Ιουλίου, και με το πέρας της θα γίνει ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη των τριών καλύτερων φωτογραφιών. Οι νικητές θα λάβουν ως έπαθλο χρηματικό βραβείο ή ένα πακέτο διακοπών.
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή αποτελεί μια σύγχρονη επιλογή που επιτρέπει την άμεση και γρήγορη διάχυση της πληροφορίας σε ένα πολύ ευρύ κοινό, καθώς και την πρόσβαση σε μια τεράστια τουριστική αγορά χωρίς γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς. Στόχος της καμπάνιας είναι να συμβάλει στη δημιουργία ενός νέου τουριστικού προφίλ για τη Σάμο, δημιουργώντας αμφίδρομα κανάλια επικοινωνίας με ένα ενεργητικό κοινό δυνητικών επισκεπτών.
Στην ίδια συνάντηση κατατέθηκαν και συζητήθηκαν διεξοδικά οι προτάσεις των φορέων για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη της Σάμου, με έμφαση στις θεματικές μορφές τουρισμού (συνεδριακός, πολιτιστικός, περιπατητικός κλπ). Οι προτάσεις αυτές καταγράφηκαν και θα αποσταλούν στη Γεν. Δ/νση Ανάπτυξης και Δ/νσης Τουρισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
Στην συνάντηση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από το Επιμελητήριο Σάμου, την Ένωση Ξενοδόχων, τον Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Σάμου, τον Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Μαραθοκάμπου, την Ένωση Τουριστικών Επαγγελματιών Μαραθοκάμπου, την Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων, τους εμπορικούς συλλόγους Σάμου, Καρλοβάσου και Μυτιληνιών, τον Σύλλογο Επιχειρηματιών Πυθαγορείου και τον Σύλλογο Μαζικής Εστίασης και Ψυχαγωγίας Σάμου.
Εκ του Δήμου Σάμου
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή αποτελεί μια σύγχρονη επιλογή που επιτρέπει την άμεση και γρήγορη διάχυση της πληροφορίας σε ένα πολύ ευρύ κοινό, καθώς και την πρόσβαση σε μια τεράστια τουριστική αγορά χωρίς γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς. Στόχος της καμπάνιας είναι να συμβάλει στη δημιουργία ενός νέου τουριστικού προφίλ για τη Σάμο, δημιουργώντας αμφίδρομα κανάλια επικοινωνίας με ένα ενεργητικό κοινό δυνητικών επισκεπτών.
Στην ίδια συνάντηση κατατέθηκαν και συζητήθηκαν διεξοδικά οι προτάσεις των φορέων για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη της Σάμου, με έμφαση στις θεματικές μορφές τουρισμού (συνεδριακός, πολιτιστικός, περιπατητικός κλπ). Οι προτάσεις αυτές καταγράφηκαν και θα αποσταλούν στη Γεν. Δ/νση Ανάπτυξης και Δ/νσης Τουρισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
Στην συνάντηση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από το Επιμελητήριο Σάμου, την Ένωση Ξενοδόχων, τον Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Σάμου, τον Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Μαραθοκάμπου, την Ένωση Τουριστικών Επαγγελματιών Μαραθοκάμπου, την Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων, τους εμπορικούς συλλόγους Σάμου, Καρλοβάσου και Μυτιληνιών, τον Σύλλογο Επιχειρηματιών Πυθαγορείου και τον Σύλλογο Μαζικής Εστίασης και Ψυχαγωγίας Σάμου.
Εκ του Δήμου Σάμου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου