Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: Ο εφιάλτης κάθε παιδιού. Δοκιμασίες του νευρικού συστήματος των παιδιών και των γονιών.


Οι εξετάσεις είναι ένας εφιάλτης για τα παιδιά. Εξετάσεις, εξετάσεις κι άλλες εξετάσεις.

Δοκιμασίες του νευρικού συστήματος των παιδιών και της αντοχής τους. Δοκιμασίες όμως και των γονιών, οι οποίοι καλούνται να στηρίξουν τα παιδιά σε μια περιπέτεια σύνθετη και απαιτητική. 

Πολλά από τα παιδιά αν και πολύ καλά προετοιμασμένα δεν αντέχουν στην πίεση και το στρες και ή τα παρατάνε ή δεν γράφουν καλά ή ακόμη και στη χειρότερη κατάσταση κάνουν προσπάθειες αυτοκτονίας.

Το Μοντέλο είναι το μόνο εξειδικευμένο εργαλείο που βοηθάει τα παιδιά να μετατρέψουν τη δοκιμασία των εξετάσεων σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας, συνειδητής και στοχευμένης προσπάθειας, έχοντας γνώση των δυνατών τους σημείων και επίγνωση των αδυναμιών τους. Πάνω απ’ ολα βοηθά γονείς και παιδιά να μην χάσουν το χαμόγελό τους γιατί χωρίς αυτό πραγματική και ουσιαστική επιτυχία δεν υπάρχει.

Το Μοντέλο Tri-Antropo-Type Paschalidis εντοπίζει και μελετά τις νευροανατομικές βάσεις των ατομικών διαφορών, που ευθύνονται για τον τρόπο αντίδρασης των μαθητών στα πάσης φύσεως ερεθίσματα, την εκτέλεση δράσεων και την επίτευξη στόχων, τη διαχείριση των συναισθημάτων, καθώς και την εκδήλωση ψυχικών και σωματικών συμπτωμάτων. Εντοπίζει με ακρίβεια τις ατομικές διαφορές στην λειτουργία του εγκεφάλου των μαθητών και στο μαθησιακό προφίλ. Οι τρεις Τύποι προσωπικότητας μαθητών προέρχονται από διαφοροποιήσεις στη λειτουργία των τριών εγκεφαλικών δομών του μεταιχμιακού συστήματος: τον κροταφικό λοβό, την αμυγδαλή και τον ιππόκαμπο. Κάτω από συνθήκες έντονης πίεσης, διαταράσσεται η λειτουργία των νευροδιαβιβαστών της σεροτονίνης και της ντοπαμίνης στις συγκεκριμένες αυτές δομές.

Γονείς σταματήστε να ανησυχείτε γιατί με την συμπεριφορά σας δημιουργείται άγχος, πανικό και επιμονή στα παιδιά σας πράγμα που τα οδηγεί σε μεγαλύτερο και συσσωρευμένο άγχος.

Οι μαθητές Α Τύπου, λειτουργούν με τον κροταφικό λοβό και τις συνεργαζόμενες με αυτό, δομές του εγκεφάλου. Τα κέντρα αυτά φέρνουν κίνηση βιασύνη και νευρικότητα τα οποία δίνουν ευελιξία στα εμπόδια, τους αναγκάζουν να είναι πρακτικοί, με αυτοπεποίθηση και γρήγορη αντίληψη. Η νευρικότητα όμως τους κάνει ανυπόμονους, οξύθυμους και αν οι στόχοι τους δημιουργούν πρόβλημα τους εγκαταλείπουν.

Γονείς χρειάζεται να τους χαμογελάτε και να τα αγκαλιάζετε. Να τους δείχνετε σεβασμό και εμπιστοσύνη. Να μην τους συμπεριφέρεστε απότομα και νευρικά. Επειδή είναι ανυπόμονα παιδιά και έχουν στρες πανικού βλέπουν και διαβάζουν άλλη λέξη ή φράση από αυτή που πραγματικά υπάρχει στο γραπτό. Το αποτέλεσμα είναι να κάνουν λάθος ή να έχουν ξεχάσει ότι διαβάσανε. Για να ξεπεράσουν τον πανικό ένα έξυπνο κόλπο είναι: την ώρα που παίρνει τα θέματα τα διαβάζει μία φορά, τα αφήνει και παίρνει 10 βαθιές αναπνοές για να χαλαρώσει και ξεκινά να απαντάει με ημερία.

Οι μαθητές Β Τύπου, λειτουργούν με την αμυγδαλή και τις συνεργαζόμενες με αυτή δομές του εγκεφάλου. Τα κέντρα αυτά φέρνουν διαχείριση και επεξεργασία που τους κάνουν προσεκτικούς, υπομονετικούς, με μεγάλο αυτοέλεγχο, μεμεγάλη αίσθηση ευθύνης για τα αποτελέσματα των στόχων τους. Η τάση τους να ανησυχούν και να φοβούνται τους κάνει να δρουν προσεκτικά και γι’ αυτό χρειάζονται χρόνο στην υλοποίηση.

Γονείς χρειάζεται να τους τονώσετε την αυτοπεποίθηση. Να μην ρωτάτε συνεχώς με ανησυχία τι τους συμβαίνει. Να καθησυχάζετε τις ανησυχίες τους με λογικά επιχειρήματα και να μην τους δημιουργείτε νέες ανησυχίες, για πιθανούς κινδύνους. Να τους δείχνετε εμπιστοσύνη και με την ήρεμη παρουσία σας να νιώθουν σιγουριά. Να τονίζετε τα δυνατά στοιχεία της προσωπικότητας του Τύπου τους, ώστε να τα αναδείξουν και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση. Να τα παρασύρεται σε βόλτες και να τα βγάλετε από το δωμάτιο και τη σκέψη τους ώστε να ξεχαστούν λίγο, αλλά και να ξεκουραστούν. Άλλωστε είναι πολύ καλά διαβασμένα. Ένα έξυπνο τρικ είναι να τα μάθετε να μένουν στην ουσία της ερώτησης και να μην φλυαρούν στο γραπτό. Στο τέλος να ελέγξουν το γραπτό μία φορά για πιθανά λάθη και να το παραδώσουν.

Οι μαθητές Γ Τύπου, λειτουργούν με τον ιππόκαμπο και τις συνεργαζόμενες με αυτό, δομές του εγκεφάλου. Τα κέντρα αυτά του εγκεφάλου φέρνουν επιμονή και πάθος που τους κάνουν συστηματικούς καινοτόμους, σκληρά εργαζόμενους, πεισματάρηδες, τελειομανείς. Διακρίνονται για την ικανότητά τους στην υλοποίηση του στόχου.

Γονείς χρειάζεται να τα χαϊδεύετε με τα λόγια και τις κινήσεις σας και μετά να τους μιλάτε. Να το ενθαρρύνετε και να τους δείχνετε εμπιστοσύνη. Να τα βοηθάτε να καταλάβουν ότι πάντα υπάρχουν επιλογές και ότι η ζωή δεν είναι μονόδρομος. Πρέπει με γλυκό, ευγενικό τρόπο και υπομονή να τους επιβεβαιώνετε ότι το αγαπάτε. Κάθε φορά, που κάνουν αρνητικά, καταστροφικά σενάρια θα τους δείχνετε τη θετική εξέλιξη της ιστορίας, τονίζοντας τα δυνατά τους στοιχεία. Τους δίνετε να καταλάβουν ότι είναι τόσο ικανοί που μπορούν να καταφέρουν τα πάντα. Όταν κολλήσουν σε ένα θέμα ένα έξυπνο τρικ είναι να τους πείτε να προχωρήσουν στο επόμενο και μόλις τελειώσουν να επανέλθουν και θα βρουν τη λύση.

Η σημαντικότερη και καθοριστικότερη βοήθεια για να αντιμετωπιστεί το στρες και να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σύστημα και η ψυχική υγεία του κάθε μαθητή είναι η εξειδικευμένη για τον κάθε Τύπο διατροφήτου Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis πλούσια σε βιομέταλλα και ιχνοστοιχεία, ανάλογα με τον Τύπο του παιδιού.

Ο γονιός θα πρέπει, να ενισχύσει στο παιδί του την κατανάλωση τροφών των οποίων τα ιχνοστοιχεία και βιομέταλλα βρίσκονται σε έλλειψη στον οργανισμό του, και να περιορίσει κάποιες άλλες τροφές των οποίων τα στοιχεία δημιουργούν ανισορροπία στο εντερικό του σύστημα. Με βάση το Μοντέλο, ο Α Τύπος θα πρέπει να καταναλώνει τροφές μαγγανίου και τροφές απορρόφησης σεροτονίνης, ο Β Τύπος θα πρέπει να καταναλώνει τροφές παρουσιάζει μαγνησίου και τροφές απορρόφησης ντοπαμίνης ο Γ Τύπος θα πρέπει να καταναλώνει τροφές χαλκού και τροφές απορρόφησης ντοπαμίνης και σεροτονίνης.

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΠΕΡ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ. ΟΙ ΥΠΕΡΤΟΦΕΣ TRI-ANTHROPO-TYPE PASCHALIDIS ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», «ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ» ΚΑΙ «ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΣ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΩΜΑ».

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ, ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Πηγές: Ανάλυση χαρακτήρων, Γονείς παιδιά διατροφή και Εφημερίδα «tri-anthropo-type news» τεύχος Νο 5
http://www.georgepaschalidis.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: