Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Ένα υπέροχο CD - Ένα Θρόισμα Αγάπης

Ένα υπέροχο CD επιλέξαμε σήμερα να παρουσιάσουμε από τον "ΕΥΠΑΛΙΝΟ". Αφορά μία  καταπληκτική συζήτηση του Δρ. Γιώργου Πασχαλίδη, με τον γνωστό ηθοποιό Στράτο Τζώρτζογλου.

 Ένα αληθινό θρόισμα αγάπης,
 στις ψυχές όλων των Ανθρώπων του Πλανήτη.


Αγάπη είναι η προσφορά και ο σεβασμός της ελευθερίας του συνανθρώπου και όχι η κτητικότητα.

Δεν κάνω κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια γι’ αυτό, γιατί είναι πλέον η ζωή μου η αγάπη. Δεν έχω κάποια περισσότερη δύναμη απ’ τους άλλους ανθρώπους, χρησιμοποιώ την ίδια δύναμη που περνάει από όλους τους ανθρώπους και καταλήγει στο μέρος της καρδιάς. 


Δεν είμαι κάτι ξεχωριστό, άλλωστε και δεν θέλω να ξεχωρίζω από τον κόσμο. Το μόνο που έχει αλλάξει σ’ εμένα σε σχέση με τους άλλους είναι ότι ξεκαθάρισα τι είναι η αγάπη στην πράξη.

Πρέπει όμως να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας πραγματικά. Αν αγαπήσουμε τον εαυτό μας εκπέμπουμε την αγάπη. Και τότε μπορούμε να θεραπεύσουμε και τους γύρω μας.

Αυτό που έχω καταφέρει, είναι να αγαπώ τους συνανθρώπους που συναντώ το ίδιο με τους φίλους μου, με τα παιδιά μου, με τους γονείς μου. Εάν φτάσουμε όλοι σ’ αυτό το σημείο να αγαπάμε χωρίς διάκριση, τότε μπορούμε να πετύχουμε την αγάπη στην πράξη.

Bλέποντας ότι αυτή η προσέγγιση έχει επιτυχία να βοηθάει τους ανθρώπους να ξεπερνάνε τα προβλήματα υγείας που έχουν, προσπαθώ να τους βοηθήσω ώστε να ενεργοποιήσουν και οι ίδιοι τον εγκέφαλό τους να κάνει υγιείς σκέψεις, που τελικά σημαίνει υγεία στον οργανισμό.


http://www.georgepaschalidis.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: