Δεν είχε την επιτυχία της περασμένης συγκέντρωσης πριν από ένα χρόνο περίπου, όπου όπως θυμόμαστε, είχαν συγκεντρωθεί στη πόλη της Σάμου περί τα 2.000 άτομα για να διαμαρτυρηθούν για το κέντρο των παράνομα εισερχόμενων αλλοδαπών, στο κάλεσμα της επιτροπής Ομάδας Δράσης Πολιτών Σάμου.
Την Τετάρτη 10/10 σε ανάλογο κάλεσμα της ίδιας επιτροπής για διαμαρτυρία έξω από το κέντρο των παράνομων αλλοδαπών, μετά βίας συγκεντρώθηκαν κοντά στα 30 άτομα για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην επικείμενη λειτουργία του κέντρου.
Ακούστηκε από τους παρευρισκόμενους ότι ίσως η συγκέντρωση έπρεπε να είχε γίνει στην πόλη, όπου θα μπορούσε να έρθει ακόμα περισσότερος κόσμος για να εκφράσει την αντίθεσή του. Και φυσικά δεν υπήρχε η παραμικρή συμμετοχή πολιτών από άλλα μέρη της Σάμου (πλην μερικών κυριών από το Κοκκάρι), όπου ήρθαν με δικό τους όχημα και όχι με λεωφορείο του ΚΤΕΛ όπως είχε προγραμματίσει η επιτροπή.
Ο κ. Γιώργος Γαρυφάλλου μέλος της επιτροπής, αφού πήρε το λόγο, εξήγησε ποιος ήταν ο σκοπός της συγκέντρωσής τους στο συγκεκριμένο σημείο, διάβασε τη μηνυτήρια αναφορά που έχει υποβληθεί στον Εισαγγελέα Σάμου για τη μη σωστή λειτουργία του κέντρου και όπως ανέφερε υπάρχουν περίπου και 1.100 υπογραφές που υπογράφουν τη μηνυτήρια αναφορά. Αναφέρθηκε επίσης ότι στο «κέντρο πρώτης υποδοχής » δεν υπάρχει σχέδιο πυρασφάλειας.
Θα πρέπει επίσης ν’ αναφέρουμε ότι στο κέντρο γίνονται οι απαραίτητες εργασίες συντήρησής του και από την επόμενη εβδομάδα πιθανόν θα τεθεί σε λειτουργία ως «κέντρο πρώτης υποδοχής ».
Οι άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας έκαναν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους, επεμβαίνοντας στη ρύθμιση της κυκλοφορίας (κάτι που τελικά δεν χρειάστηκε εφόσον η προσέλευση του κόσμου δεν ήταν ικανοποιητική), καθώς και στη φύλαξη του κέντρου.
radiocafe
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου