Την Τετάρτη το πρωί στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας έγινε η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ( ΣΑΣ), που όπως γνωρίζουμε έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα και μόνο.
Η εταιρία (NEL) για πρώτη φορά, δια του εκπροσώπου της, παραδέχτηκε ότι οι φορείς των Νησιών έχουν δίκιο κατά 90%, και "τα έβαλε" με τις Τράπεζες για παιχνίδια που παίζουν στη χρηματοδότηση των Ακτοπλοϊκών Εταιριών.
Συνεχίζοντας την τοποθέτησή του ο εκπρόσωπός της NEL, αναφέρθηκε στη μη αναπροσαρμογή προς τα πάνω του κόστους των εισιτηρίων στις άγονες γραμμές και στις διαρκείς αυξήσεις των καυσίμων, που ζημιώνουν τελικά την οποιαδήποτε εταιρία. Τα ίδια ανέφερε και για τη "γραμμή κορμού" και δήλωσε ότι αποσύρετε μονομερώς, αν κάποια άλλη εταιρία δείξει ενδιαφέρον χωρίς να ζητήσουν αποζημίωση.
Το Σ.Α.Σ απλά ενέκρινε και τυπικά τα δρομολόγια που ήδη εκτελούνται.
Στη συνεδρίαση αυτή παραβρέθηκαν αρκετοί φορείς από τα Νησιά μας και που οι περισσότεροι έλαβαν το λόγο. Παρόντες ήταν η Βουλευτής Σάμου κ. Αγνή Καλογερή, ο Περιφερειάρχης κ. Νάσος Γιακαλής, ο αντιΠεριφερειάρχης Σάμου κ Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους, ο Δήμαρχος Σάμου κ Στέλιος Θάνος, ο κ.Στρατής Κόρακας, ο κ. Αλέλος Λυμπέρης από το Περιφερειακό Συμβούλιο, εκπρόσωπος των Φοιτητών Σάμου, ο πατήρ Αμφιλόχιος εκπρόσωπος της Ιεράς Μητρόπολης Σάμου, ο Πρόεδρος της Πανικαριακής Αδελφότητας, ο κ. Σκάρος από τον Δήμο Ικαρίας και ο Πρόεδρος των Καρλοβασιτών στην Αθήνα κ Πανέρης.
Αφού περιέγραψαν τη δύσκολή κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στα Νησιά μας, ζήτησαν από το Σ.Α.Σ τη δρομολόγηση ενός σύγχρονου, ασφαλή και αξιοπρεπούς επιτέλους πλοίου, που με συνέπεια θα κάνει το "δρομολόγιο κορμού" Πειραιάς - Σάμος.
Η κ. Αγνή Καλογερή τόνισε εκτός των άλλων ότι θα πρέπει να γίνει επανασχεδιασμός της ακτοπλοΐας στο Β.Αιγαίο καθώς και να υπάρξει αλλαγή ολόκληρου του θεσμικού πλαισίου.
Η κ. Αγνή Καλογερή τόνισε εκτός των άλλων ότι θα πρέπει να γίνει επανασχεδιασμός της ακτοπλοΐας στο Β.Αιγαίο καθώς και να υπάρξει αλλαγή ολόκληρου του θεσμικού πλαισίου.
Όλοι συμφώνησαν ότι για να συμβεί κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο να επαναπροκηρυχθεί η γραμμή αυτή με επιδότηση.
Η εταιρία (NEL) για πρώτη φορά, δια του εκπροσώπου της, παραδέχτηκε ότι οι φορείς των Νησιών έχουν δίκιο κατά 90%, και "τα έβαλε" με τις Τράπεζες για παιχνίδια που παίζουν στη χρηματοδότηση των Ακτοπλοϊκών Εταιριών.
Συνεχίζοντας την τοποθέτησή του ο εκπρόσωπός της NEL, αναφέρθηκε στη μη αναπροσαρμογή προς τα πάνω του κόστους των εισιτηρίων στις άγονες γραμμές και στις διαρκείς αυξήσεις των καυσίμων, που ζημιώνουν τελικά την οποιαδήποτε εταιρία. Τα ίδια ανέφερε και για τη "γραμμή κορμού" και δήλωσε ότι αποσύρετε μονομερώς, αν κάποια άλλη εταιρία δείξει ενδιαφέρον χωρίς να ζητήσουν αποζημίωση.
Το Σ.Α.Σ απλά ενέκρινε και τυπικά τα δρομολόγια που ήδη εκτελούνται.
Τώρα πλέον "η μπάλα" βρίσκεται στην ηγεσία του Υπουργείου, αν δηλαδη θα επαναπροκυρήξει τη γραμμή Πειραιάς - Σάμος με επιδότηση....Θα περιμένουμε....
"ΕΥΠΑΛΙΝΟΣ"
http://manolis-vasileias.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου