Πρόταση υπέβαλαν 3 ναυτιλιακές εταιρίες. Πρόκειται για την HSW, την Blue Star και την ΑΝΕΚ.
1. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου - Άγιος Κήρυκος Ικαρίας και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα. Το πλοίο θα έχει την υποχρέωση να προσεγγίζει την Πάτμο άνευ μισθώματος, από τις 15 Ιουνίου 2015 έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).
2. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, χωρίς όμως να εκδηλώσει ενδιαφέρον για το 3ο δρομολόγιο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δηλαδή.
Αυτό το δρομολόγιο, φαίνεται πως «χτύπησε» η ναυτιλιακή εταιρία Blue Star.
Το 3ο δρομολόγιο, αφορά τη εξυπηρέτηση της γραμμής Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, την χρονική περίοδο από τις 15 Ιουνίου 2015 έως 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).
Η πρόταση της ΑΝΕΚ, προέβλεπε την εκτέλεση και των 3ων δρομολογίων, με πλοίο όμως Β΄ ή Γ' Κατηγορίας.
Το πιθανότερο σενάριο, λοιπόν, αναφέρει πως η γραμμή θα περάσει στην HSW με δρομολόγια 2 φορές την εβδομάδα για 2 χρόνια και την Blue Star να αναλαμβάνει 1 δρομολόγιο την εβδομάδα μόνο όμως για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η ΝΕΛ δεν κατέθεσε τελικά πρόταση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου