Τον Σεπτέμβριο του 2013, ο Δρ. Γιώργος Πασχαλίδης στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης του Λονδίνου (WCE 2013), παρουσίασε τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μοντέλου διαφοροποιημένης διδασκαλίας και ομαδοσυνεργατικής μάθησης, βασισμένο στο Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, με τίτλο εισήγησης: «Αποτελεσματική διδασκαλία με βάση την εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στην εκπαίδευση».
Στην εισήγησή του αυτή, ο Γιώργος Πασχαλίδης παρουσίασε την εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στην εκπαίδευση, το οποίο συνδέει την προσωπικότητα με τη μάθηση, αποκαλύπτει τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου, εντοπίζει με ακρίβεια τις ατομικές διαφορές στη λειτουργία του εγκεφάλου των εκπαιδευτικών, οι οποίες καθορίζουν και το διδακτικό στυλ του καθενός.
Ο εκπαιδευτικός σήμερα, με βάση το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, γνωρίζει με ακρίβεια τις ατομικές διαφορές στη λειτουργία του εγκεφάλου των μαθητών του. Έχει έτσι τη δυνατότητα να βοηθήσει ουσιαστικά τον κάθε μαθητή να βελτιώνεται και να αποδίδει τα μέγιστα. Η κριτική επιτροπή του συνεδρίου βαθμολόγησε με τον υψηλότερο βαθμό αυτή του την έρευνα, για την υψηλή ποιότητά της, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για εργασία που μπορεί να οδηγήσει σε εκπόνηση διδακτορικού διπλώματος, ενώ αποτελεί και πηγή για περαιτέρω έρευνα.
Το Μοντέλο παρέχει στην επιστήμη ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα ομαδοσυνεργατικής εκπαίδευσης με κέντρο το μαθητή. Για τους παραπάνω λόγους, η εισήγηση του κ. Πασχαλίδη επιλέχθηκε για δημοσίευση και στο επιστημονικό περιοδικό Literacy Information and Computer Education Journal (LICEJ) και πιο συγκεκριμένα στον τόμο 5 (Volume 5) και στο τεύχος 3 (Issue 3). Το περιοδικό Literacy Information and Computer Education Journal αποτελεί μια τριμηνιαία έκδοση που παρέχει ένα διεθνές βήμα στους επιστήμονες του χώρου για τη δημοσίευση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών άρθρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου