Της Δημοσιογράφου Μαργαρίτας Ικαρίου
Με πολύ μεγάλη προσέλευση και ενδιαφέρον του κοινού, επιχειρούν την προβολή του τουριστικού προφίλ αλλά και την ανάδειξη τοπικών προϊόντων και γαστρονομικής ταυτότητας.
H έκθεση GREEK PANORAMA στο Εθνικό Στάδιο της Βαρσοβίας (2-3-4 Δεκεμβρίου 2016) είναι αφιερωμένη στον Τουρισμό, την Μεσογειακή διατροφή και τα Ελληνικά προϊόντα. Πέραν της προβολής του τουριστικού, οινογευστικού και γαστρονομικού προφίλ του νησιού μας διοργανώνεται από τη Σαμιακή αποστολή και «βιωματική» εμπειρία για τους επισκέπτες, με κρασιά τoυ ΕΟΣΣ.
Η Greek Panorama είναι μια πρωτοπόρα έκθεση που τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Οικονομίας, Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του ΣΕΤΕ, της Ελληνικής Επιτροπής της UNESCO, του Chef’s Club, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων, της ΗΑΤΤΑ, της Ένωση Τουριστικών Γραφείων Πολωνίας (PZOT), του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Πολωνίας καθώς και πλήθους αντίστοιχων φορέων από όλες της χώρες της Ευρώπης.
Η συμμετοχή της Σάμου τυγχάνει μεγάλης προβολής καθώς έχει δημιουργηθεί ένα πλέγμα ισχυρών προωθητικών δραστηριοτήτων προς εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές σε χώρες με ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, έχει γίνει τοποθέτηση αφισών σε ευρωπαϊκά δίκτυα μεταφοράς, internet promotion και καμπάνιες στα μεγαλύτερα portals και μέσα ενημέρωσης, εκπόνηση ειδησεογραφικού υλικού και δυναμικές προωθήσεις στα διεθνή media.
Σημειώνεται πως,έγιναν λήψεις απο διεθνή ΜΜΕ αλλά και τηλεοπτικά πλάνα για τα δελτία ειδήσεων της ΕΤ.
Στη έκθεση της Βαρσοβίας, γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ παρουσίαση της Ελλάδας και της Κύπρου σε θέματα τουρισμού, γαστρονομικής ταυτότητας και τοπικών προϊόντων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά της Πολωνίας είναι δυναμικά αναπτυσσόμενη καθώς αποτελεί την 8η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την 21η σε παγκόσμια κλίμακα, βάσει του ΑΕΠ. Έχει χαμηλό ιδιωτικό χρέος και νομισματική ευελιξία.
Η Ελλάδα εμφανίζεται βάσει στοιχείων να αποτελεί το Νο 1 προορισμό για τους Πολωνούς τουρίστες.
Με πλαίσιο την άνοδο του εισοδηματικού τους επιπέδου και προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, έχουν στραφεί προς επιλεγμένους και νέους τουριστικούς προορισμούς –όπως η Σάμος- που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον, αρχαιολογικούς και ιστορικούς χώρους, διάφορες δραστηριότητες (όπως η ιστιοπλοΐα, η αναρρίχηση, οι πεζοπορικές διαδρομές) καθώς και η μεσογειακή διατροφή σε συνδυασμό με οινική παραγωγή.
Ελπίζουμε πως το αναζωπυρομένο ενδιαφέρον των Πολωνικών τουριστικών πρακτόρων αλλα και απο άλλες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης θα αποδώσει καρπούς συνεργασιών για τη Σάμο.
http://samostimes.gr/
Η Σάμος με περίπτερο του Δήμου και τα νησιά του Βορείου Αιγαίου στο χώρο της Περιφέρειας κρατούν περίοπτη θέση στο κέντρο του Εθνικού Σταδίου της Βαρσοβίας, κατά την διεθνή τουριστική έκθεση Grecka Panorama που διεξάγεται στην Πολωνική πρωτεύουσα.
Με πολύ μεγάλη προσέλευση και ενδιαφέρον του κοινού, επιχειρούν την προβολή του τουριστικού προφίλ αλλά και την ανάδειξη τοπικών προϊόντων και γαστρονομικής ταυτότητας.
H έκθεση GREEK PANORAMA στο Εθνικό Στάδιο της Βαρσοβίας (2-3-4 Δεκεμβρίου 2016) είναι αφιερωμένη στον Τουρισμό, την Μεσογειακή διατροφή και τα Ελληνικά προϊόντα. Πέραν της προβολής του τουριστικού, οινογευστικού και γαστρονομικού προφίλ του νησιού μας διοργανώνεται από τη Σαμιακή αποστολή και «βιωματική» εμπειρία για τους επισκέπτες, με κρασιά τoυ ΕΟΣΣ.
Η Greek Panorama είναι μια πρωτοπόρα έκθεση που τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Οικονομίας, Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του ΣΕΤΕ, της Ελληνικής Επιτροπής της UNESCO, του Chef’s Club, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων, της ΗΑΤΤΑ, της Ένωση Τουριστικών Γραφείων Πολωνίας (PZOT), του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Πολωνίας καθώς και πλήθους αντίστοιχων φορέων από όλες της χώρες της Ευρώπης.
Η συμμετοχή της Σάμου τυγχάνει μεγάλης προβολής καθώς έχει δημιουργηθεί ένα πλέγμα ισχυρών προωθητικών δραστηριοτήτων προς εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές σε χώρες με ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, έχει γίνει τοποθέτηση αφισών σε ευρωπαϊκά δίκτυα μεταφοράς, internet promotion και καμπάνιες στα μεγαλύτερα portals και μέσα ενημέρωσης, εκπόνηση ειδησεογραφικού υλικού και δυναμικές προωθήσεις στα διεθνή media.
Σημειώνεται πως,έγιναν λήψεις απο διεθνή ΜΜΕ αλλά και τηλεοπτικά πλάνα για τα δελτία ειδήσεων της ΕΤ.
Στη έκθεση της Βαρσοβίας, γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ παρουσίαση της Ελλάδας και της Κύπρου σε θέματα τουρισμού, γαστρονομικής ταυτότητας και τοπικών προϊόντων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά της Πολωνίας είναι δυναμικά αναπτυσσόμενη καθώς αποτελεί την 8η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την 21η σε παγκόσμια κλίμακα, βάσει του ΑΕΠ. Έχει χαμηλό ιδιωτικό χρέος και νομισματική ευελιξία.
Η Ελλάδα εμφανίζεται βάσει στοιχείων να αποτελεί το Νο 1 προορισμό για τους Πολωνούς τουρίστες.
Με πλαίσιο την άνοδο του εισοδηματικού τους επιπέδου και προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, έχουν στραφεί προς επιλεγμένους και νέους τουριστικούς προορισμούς –όπως η Σάμος- που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον, αρχαιολογικούς και ιστορικούς χώρους, διάφορες δραστηριότητες (όπως η ιστιοπλοΐα, η αναρρίχηση, οι πεζοπορικές διαδρομές) καθώς και η μεσογειακή διατροφή σε συνδυασμό με οινική παραγωγή.
Ελπίζουμε πως το αναζωπυρομένο ενδιαφέρον των Πολωνικών τουριστικών πρακτόρων αλλα και απο άλλες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης θα αποδώσει καρπούς συνεργασιών για τη Σάμο.
http://samostimes.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου