Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Νικήτας Κανάκης: Χρωστάω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ στους ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ

Του Νικήτα Κανάκη*



Μιά πολύ όμορφη ημέρα σήμερα. Σε εξόρμηση για τις ευρωεκλογές στο Χολαργό. Τη πόλη που πήγα σχολείο μεγάλωσα αλλά και επέλεξε να ζώ.

Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα για κάποιον σαν εμένα πρωτάρη και μάλλον ντροπαλό σε τέτοιου είδους πολιτικές διαδικαςίες να συναντάς ανθρώπους που σου εκφράζουν την εκτίμηση τους και την εμπιστοσύνη τους. Και που έχουν να πουν καλά λόγια για σένα. Θα μου πείτε είμαι παιδί αυτής της πόλης και είναι λογικό οι άνθρωποι εδώ να είναι ευγενικοί μαζί μου. Αλλά νομίζω πως αυτό που συνάντησα ήταν κάτι περισσότερο από απλή ευγένεια και αποδοχή. Το αισθάνθηκα μάλλον σαν επιβεβαίωση πως άξιζε τον κόπο η προσπάθεια που κάνω. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα.

Χρωστάω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ στους ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ εδώ στο Χολαργό. Βλέπετε δεν είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, προέρχομαι από έναν άλλο πολιτικό χώρο και είμαι συνεργαζόμενος. Είναι λογικό να είχα έναν δισταγμό όταν τους πρωτοσυναντούσα και να περίμενα και μια δική τους -πολύ λογική-καχυποψία. Έκανα λάθος.

Από την πρώτη στιγμή χωρίς κανένα ενδοιασμό αλλά με πολύ σεβασμό και διακριτικότητα, με αγκάλιασαν και με στηρίζουν ουσιαστικά και ανυπόκριτα κάνοντας με να νοιώσω μιά ειλικρινή συντροφική αλληλεγγύη. Κουβεντιάζοντας δε αυτές τις μέρες μαζί τους αισθάνθηκα ότι συμμερίζονται και κυρίως καταλαβαίνουν τις αγωνίες των απλών καθημερινών ανθρώπων με πολύ μεγάλο σεβασμό στις ουμανιστικές αξίες.

Είναι γενικά αυτή η αίσθηση που έχω όλες αυτές τις μέρες που συναντώ και συνεργάζομαι με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Η πεποίθηση πως το άνοιγμα και σε άλλες πολιτικές δυνάμεις και η ενότητα των προοδευτικών δυνάμεων είναι όχι μια ευκαιριακή εκλογική επιδίωξη αλλά μια στρατηγική πολιτική επιλογή που ξεκινά απο κάτω, απο τον ίδιο τον κόσμο της Αριστεράς. Και που οδηγεί σε μια νέα συντροφικότητα εδραιωμένη στις αγωνίες και τις ελπίδες των λαϊκών οικογενειών και των ανθρώπων του κόσμου της εργασίας


Καλό μας αγώνα...


* Ο Νικήτας Κανάκης είναι Γ.Γ των Γιατρών του Κόσμου και Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της "Κοινωνικής Συμφωνίας". 

Σήμερα είναι υποψήφιος Ευρωβουλευτής στο ψηφοδέλτιο του "ΣΥΡΙΖΑ", στη θέση 9.


"ΕΥΠΑΛΙΝΟΣ"
http://manolis-vasileias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: