Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Δύο Απαντήσεις του κ. Στέφανου Παμφίλη στο δημοσίευμα που τον αφορά...


Δύο ξεχωριστές απαντήσεις συνέταξε και έστειλε ο κ.Στέφανος Παμφίλης σε δημοσίευμα που τον αφορούσε και είχαμε αναδημοσιεύσει και εμείς από το http://www.makeleio.gr/.

Η πρώτη προς το blog "ΕΥΠΑΛΙΝΟΣ" και η δεύτερη προς τον Δημοσιογράφο κ. Χίο. Στα πλαίσια της δεοντολογίας εμείς σήμερα δημοσιεύουμε και τις δύο επιστολές του κ. Παμφίλη προς ενημέρωσή σας.

Κύριε Βασιλειά, πρόσφατα στον ιστότοπο που διατηρείτε αναρτήθηκε δημοσίευση σχετικά με το πρόσωπό μου και υπόθεση που εκκρεμεί στην δικαιοσύνη μετά από μηνυτήρια αναφορά πολιτικών μου αντιπάλων. Από την πρώτη στιγμή έχω υποστηρίξει ότι η εις βάρος μου μήνυση υποβλήθηκε από καταφανέστατη πολιτική σκοπιμότητα και είναι εντελώς αβάσιμη και από νομική αλλά και από ουσιαστική άποψη. 

Το όλο θέμα αφορά την εκμίσθωση ακινήτου ιδιοκτησίας μου σε εταιρεία πλησίον του αεροδρομίου Ικαρίας, το οποίο δεν έχει απαλλοτριωθεί ποτέ, όπως ψευδώς αναφέρεται στην εις βάρος μου μήνυση. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι στα δημοκρατικά πολιτεύματα με ανάλογα με το δικό μας δικαιικό σύστημα ο κάθε κατηγορούμενος θεωρείται αθώος μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. Δυστυχώς οι πολιτικές σκοπιμότητες είναι τέτοιες που έφεραν στην παρούσα προεκλογική περίοδο στην επιφάνεια ένα θέμα που εκκρεμεί εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς να έχει αποδειχθεί καμία παράνομη πράξη εκ μέρους μου. 

Κατά συνέπεια το δημοσίευμα που αναρτήσατε στερείται ουσιαστικής αξίας και έχει ως μόνο σκοπό την πολιτική μου εξόντωση. Σας δηλώνω ότι έχω μάθει στη ζωή μου να αντέχω σε κτυπήματα κάτω από τη μέση και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό και την ανάπτυξη της αγαπημένης μου πατρίδας, της Ικαρίας.


Με εκτίμηση
Στέφανος Παμφίλης
Ικαρία: 14/05/2014



Κύριε Χίο, είναι μια κατηγορία εις βάρος μου από μια ομάδα Κουμουνιστών, πέντε στον αριθμό, οι οποίοι μας ταλαιπωρούν από το 2009 όπου μου έκαναν μήνυση στον εισαγγελέα με επικεφαλής τον πρώην δήμαρχο Αγίου Κηρύκου Κύριο Σπύρο Τέσκο, τον αντιδήμαρχο Κύριο Λαρδά Νικόλαο, τον τότε επίσης αντιδήμαρχο Κύριο Τσαρνά Παναγιώτη, τον Βασίλειο Λαρδά, τον Περρή Μίχάλη ως πρώην αντιδήμαρχο και μετέπειτα πρόεδρο της δημοτικής επιχείρησης των ιαματικών πηγών στα Θέρμα.

Είναι μια σκευωρία που μοναδικό της σκοπό είχε να μου ρίξουν τόνους λάσπης για να μην συμμετάσχω στο συνδυασμό του Χριστόδουλου Σταυρινάδη για να μην εκλέγει. Όμως τότε όλοι οι πολιτικοί χώροι συνεργαστήκαμε τότε και έπεσε η ΚΟΥΒΑ του Αιγαίου, εγώ δεν συμμετείχα τότε στον συνδυασμό αλλά τον στήριξα και τον στηρίζω, ήταν επιλογή μου.

Αυτό το κτήμα μου έχει συμβόλαιο του 1952 μετεγγραμμένο τότε νόμιμα, δεν είναι δημοτική έκταση, πλήρως αποδεδειγμένο διότι ο δήμος επίσημα δεν έχει ούτε μια δημοτική έκταση στην περιοχή του αεροδρομίου στον Φάρο και επίσης δεν είναι απαλλοτριωμένο από την Υ.Π.Α.

Επίσης, οι τρείς μικροί αναμεταδότες όπου είναι τοποθετημένοι μέσα στον χώρο μου για να εξυπηρετούν το αεροδρόμιο και το πλησίον στρατόπεδο, έχουν όλες τις άδειες που προβλέπει ο νόμος από Δημόσιο, περιβαλλοντολογικές, πολεοδομία, περιφέρεια κ.α.

Αυτά όλα (κατηγορίες) έχουν καταρρεύσει και φανταστείτε αμφισβητούν την ιδιοκτησία μου μόνο για να πετάνε λάσπη, αυτή είναι η τακτική που τους συντηρεί. Η υπόθεση είναι στα χέρια της σεβαστής δικαιοσύνης και η εκδίκαση της είναι στις 19 Ιουνίου, εκεί θα δούμε τι έχουν να που για τις δημοτικές εκτάσεις που ισχυρίστηκαν, και ενώ κατέρρευσε η λάσπη το γύρισαν σε απαλλοτριωμένη έκταση από την Υ.Π.Α.

Δεν είμαι ο μόνος που έχουν κάνει μια βιομηχανία τέτοιων διώξεων σ’ αυτούς που είναι απέναντι με τα χρήματα του ταμείου του Δήμου τότε, έτσι πλήρωναν τις μαγκιές τους, με τα χρήματα των πολιτών.

Είναι στη διάθεσή σας όλα τα έγγραφα που αναφέρω ανωτέρω, οι βεβαιώσεις του μηχανικού του Δήμου Κύριου Κατσάφαρου, εκθέσεις, άδειες, συμβόλαια αλλά πετούν λάσπη με σύστημα και ώσπου να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι οι ίδιοι που σε κάθε συνεδρίαση των δικαστηρίων στον νομό είναι στο εδώλιο, κάντε έρευνα Κύριοι να δείτε αν αυτά που αναφέρω είναι αλήθεια.

· Ενδεικτικά αναφέρω και ερωτώ είναι αλήθεια, η διαψεύστε το ότι Κύριε Τέσκο και Κύριε Τσαρνά δικαστήκατε για τα απόβλητα στα φωκιανεδάτα όταν για 8 χρόνια έπεφταν στην θάλασσα και το δικαστήριο σας φιλοδώρησε με 17 μήνες φυλακή και 30.000 € πρόστιμο στον κάθε έναν; Είναι;

· Για την ωμή παρέμβαση στην περιοχή της Λευκάδος στην ιαματική πηγή, στον Αιγιαλό φάγατε 7 μήνες φυλακή Κύριε Τέσκο από το εφετείο Αιγαίου. Είναι αλήθεια;

· Για την σκεπή του δημοτικού σχολείου παναγιάς φάγατε και εκεί 7 μήνες φυλακή είναι αλήθεια;

· Eίναι αλήθεια ότι στον έλεγχο των ορκωτών λογιστών στην εκκαθάριση της Δημοτικής επιχείρησης των λουτρών στα θέρμα Ικαρίας οι ορκωτοί βρήκαν μια διαφορά 102.000€ μόνο για το 2010 ενώ η εταιρία έγινε το 2005. Ο έλεγχος είναι στα χέρια του ελεγκτικού συνεδρίου, και τελευταία έχει επιλήφθη του σοβαρού αυτού θέματος ο Κύριος εισαγγελέας, είναι αλήθεια; Και άλλες περιπτώσεις που θα πέσετε από τα σύννεφα.

Αυτό το έγγραφο, το κατηγορητήριο, το έχουν πάρει στα χέρια τους τρείς άνθρωποι: εγώ, ο Κύριος Τέσκος και ο πρώην αντιδήμαρχος Κύριος Παναγιώτης Τσαρνάς. Ποιος το έδωσε στο διαδίκτυο; Εγώ πάντως αποκλείεται. Μένουν άλλοι δύο τώρα λοιπόν. Καταλαβαίνετε το βρώμικο παιχνίδι της συμμορίας παραμονές των εκλογών για να σπιλώσουν μέσω εμένα την περιφερειάρχη Κυρία Καλογήρου. Η λάσπη λοιπόν στα κεφάλια τους, ας έχουν λίγη υπομονή να αποφασίσει η δικαιοσύνη, και ξέρω να ανοίγω καλά το κουτί της Πανδώρα όταν χρειαστεί. Ας έρθει λοιπόν το θέμα στο δικαστήριο.

Στέφανος Παμφίλης
stefanospamfilis@blogspot.gr
Πρώην Έπαρχος Ικαρίας Φούρνων και Θύμαινας


Σχετικό Δημοσίευμά μας : ΕΔΩ..!

Δεν υπάρχουν σχόλια: